    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Date: Fri, 14 Dec 2012 10:07:06 +0100
    <ka6joj$l8j$1@flis.man.torun.pl> <ka6t84$2po$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <ka71g3$3cb$1@news.task.gda.pl> <ka724p$2kv$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <ka754k$5hv$1@node2.news.atman.pl> <kacenm$ro$1@news.task.gda.pl>
    <kacjlm$rve$1@node1.news.atman.pl> <kaclvu$ilm$1@news.task.gda.pl>
    <kacqr4$h9t$1@node2.news.atman.pl> <kacrq8$1sv$1@news.task.gda.pl>

    dyskusyjnych:kacrq8$1sv$...@n...task.gda.pl...

    > Ciagle nie rozumiesz, ze to nie jest wolnosc.

    Nie to Ty mylisz wolność wyboru z "róbta co chceta". Aby móc wybrać gdzie
    chcę mieszkać musze wiedzieć czego po danej lokalizacji mogę się spodziewać.
    Przykładowo dwie gminy i dwa MPZP plan A - płaskie dachy, plan B - skośne.
    Prosty wybór lubię płaskie buduję się w gminie A lubię skośne to buduję się
    w gminie B.

    W momencie gdy planów nie ma zamiast wyboru mam loterię zamiast świadomego
    wyboru.

    > Jest prostsze wyjscie - niech gmina zajmie sie tym czym powinna, a nie
    > ustawia mi szczescie.

    No to wybierz do tej gminy odpowiednich zarządców.

    A dalej nie napisałeś jak inaczej niż rejonizacją zapewnić aby każde dziecko
    mogło chodzić do najbliższej podstawówki.

    Pozdrawiam
    Ergie