    From: "Aleksander" <f...@f...fake>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <ka6joj$l8j$1@flis.man.torun.pl> <ka6t84$2po$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <ka71g3$3cb$1@news.task.gda.pl> <ka724p$2kv$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <ka754k$5hv$1@node2.news.atman.pl> <kacenm$ro$1@news.task.gda.pl>
    <50ccb3ce$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <kal4t0$f1k$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Date: Sun, 16 Dec 2012 20:42:45 +0100

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message
    news:kal4t0$f1k$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A co można odpowiedzieć na taki post? "przyjdzie deweloper z grubą kopertą"
    > wystarczy mi Macierewicz w telewizji który wszędzie widzi spisek, na co dzień
    > na tym poziomie nie chce mi się dyskutować.

    OK - zostawmy kopertę na boku, skoro uważasz, że tym kraju nie ma korupcji ;)

    I bez koperty warunki się zmieniają - ale to przecież wg. Ciebie dobrze.
    W następnej kadencji w demokratycznych wyborach (które tak tu często
    wspominasz) zostaną wybrani nowi urzędnicy, którzy zmienią dachy na np. zielone,
    albo dopuszczą palenie węglem... albo cokolwiek. Obecne warunki, które
    są zmienne, są ŻADNYM argumentem przy wyborze miejsca zamieszkania.

    Jakby obowiązywały 50 lat, 25 lat, ok... ale tak ? Co tu planować ?