    From: Robson <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Date: Mon, 17 Dec 2012 12:19:39 +0100

    W dniu 2012-12-13 09:40, Zappa pisze:
    > cich

    > ciach
    >
    > czekam z niecierpliwością na wejście tych przepisów m.in. dlatego:
    > mam kiepski dojazd, obecnie brak możliwości dojazdu drogą publiczną (droga gruntowa
    nie urządzona), jedynie skrótem przez inna prywatną nieruchomość. Liczę na to, że
    zmobilizuje to gminę do budowy tej drogi. Skutecznie zamierzam reklamować nie
    wywiezienie śmieci przez firmę, która tam nie dojedzie.
    > Co Wy na to?

    Patrząc na radosną tfurczość (nie, to nie błąd, celowo tak napisałem)
    sejmu, m.in. propozycja ewidencjonowania przebiegów prywatnych
    samochodów, to zostaniesz ukarany za niewybudowanie a tym samym
    uniemożliwienie odbioru śmieci.