    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Smieci u mnie
    Date: Tue, 5 Mar 2013 09:10:45 +0100

    Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Gdzieś Ty się chował? Jakie bezpieczeństwo? Jaki budżet?
    > Z definicji w ustawie koszt jest przerzucany na mieszkańców więc jaki
    > problem naszych dupami myślących włodarzy zrobić przetarg a nie z
    > głębokiej dziury zakładać
    > dużo większy budżet niż wskazują na to dostępne dane?

    Zanim rozpiszesz przetarg musisz mieć zaplanowaną jakąś kwotę do wydania.

    > Co trzeba mieć w tej dupie (bo głowę, ktoś kto tak myśli ma tylko po to
    > aby mu uszy marzły) urzędniczej aby myśleć że pojawi się choć jedna oferta
    > niższa od założonej w > tym wyssanym cholera wie skąd budżecie?

    Doświadczenie przetargów na budowę dróg pokazuje, że bywa bardzo różnie są
    przetargi które są unieważniane bo najniższa oferta była wyższa niż
    zakładana kwota do wydania a są i takie w których najniższa oferta stanowi
    poniżej 70% zakładanej kwoty.

    > Przestań bronić tej bandy, a jak do niej należysz to się nie przyznawaj.
    > Jakby co mów że zarabiasz na rogu, mniejszy wstyd.

    Nie bronie i nie należę, tłumaczę tylko powoli jak to działa. Widać nigdy
    nie uczestniczyłeś w gminnym przetargu to nie masz zielonego pojęcia.

    Pozdrawiam
    Ergie