  • Data: 2013-03-05 09:49:11
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 marca 2013 09:42:41 UTC+1 użytkownik RobertP. napisał:
    > Naprawdę? Poczytaj to:
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/721937,smieci
    -z-wroclawia-trafia-na-wysypisko-oddalone-o-80-km-pi
    s,id,t.html

    Pozwolę sobie zacytować
    "Wrocławscy radni z klubu PiS chcą, by UOKiK zajął się Wojewódzkim Planem Gospodarki
    Odpadami, który przyjęli radni sejmiku. - Wyznaczył on dla Wrocławia jedyne
    składowisko odpadów w Rudnej Wielkiej w powiecie górowskim, które jest oddalone o 80
    km od miasta - wskazuje Piotr Babiarz, szef klubu PiS.
    Radni sprawdzili, że w połowie listopada tona składowania odpadów kosztowała tam 220
    zł netto, zaś od stycznia będzie to już 419 zł. - Tymczasem w pobliżu Wrocławia, w
    miejscowości Gać koło Oławy, śmieci można składować za 185 zł netto za tonę - mówi
    radny Czesław Palczak dowodząc, że wskazanie przez sejmik jednego miejsca wywozu
    śmieci dla Wrocławia uderzy w mieszkańców."

    To jest najważniejsze
    "w połowie listopada tona składowania odpadów kosztowała tam 220 zł netto, zaś od
    stycznia będzie to już 419 zł"
    Ergie napisze zaraz ze można konsultacje społeczne, referendum itp;))