  • Data: 2013-03-05 12:51:44
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c7b754d8-6b9e-4fb8-a105-fb0a952d3b1d@googlegrou
    ps.com...

    >To jest najważniejsze
    >"w połowie listopada tona składowania odpadów kosztowała tam 220 zł netto,
    >zaś od stycznia będzie to już 419 zł"
    >Ergie napisze zaraz ze można konsultacje społeczne, referendum itp;))

    Ja pierdziu, jazda zaczyna sie wczesniej niz sie spodziewalem. Nawet nie
    maja za grosz przyzwoitosci zeby odczekac pare miesiecy i chociaz nie robic
    wrazenia od razu lapczywych hien.
    Ergie jest chyba bardzo mlody, bo z takim optymizmem patrzy na swiat.
    Pozazdroscic tylko. Nie mniej Ergie, kiedy za pare lat powiazesz to co
    zobaczysz to wspomnij, ze my o tym wiedzielismy juz dzis. :-) Czyli te pare
    lat wczesniej.
    Nie potrzebujemy roku by wiedziec jak to dziala, bo wiemy juz dzis, ze to
    nie chodzi o sprawdzenie jak to dziala. Chodzi o to jak to ma dzialac. Mami
    nas sie slowami, zobaczymy, poczekamy rok. Co bardziej rozgarnieci zadaja
    pytanie, czy trzeba czekac rok zeby wiedziec to co wiadomo od dekad?
    Przeciez nie trzeba i tez nie o to chodzi. To nie sa ludzie glupi nie
    niekompetentni. To z zalozenia ma tak wygladac. Ma byc drozej i tyle.

    Pozdro.. TK