  • Data: 2009-10-30 10:08:32
    Temat: Re: Solar First day
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:hcdf2u$p7r$1@news.dialog.net.pl...

    > Ale nie 10 razy częściej niz zimą ;-) Poza tym to zimą chętniej siedzi
    > się w wannie pełnej gorącej wody niż latem.

    Ja zdecydowanie czesciej kapie sie latem jak zima. Ale tak czy tak to dowod
    na to, ze jezeli tylko wiosna, latem i jesienia mozemy miec po czesci wode
    za darmo to nie warto? Wszystko jest kwestia ceny, a to nie zrodlo
    geotermalne. Dla mnie to inwestycja na lata i tak do tego podchodze.

    > Nie jest i też był entuzjastą swojego kolektora słonecznego.

    Wydaje sie jednak ze kretynem jest, albo jego instalator. Zakrecenie
    odpowietrznika przy kolektorze to podstawa podstaw. Nie dopilnowanie tego to
    nie zrozumienie zasady dzialania, albo kompletna ignorancja. Wybacz na
    podstawie jednego sasiada bez wyobrazni swojej czy instalatora nie podejmuje
    sie udowadniania czego kowiek no chyba ze calkowitej niekompetencji
    montazysty.

    Pozdro.. TK