    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Solarny styczen
    Date: Sun, 29 Jan 2012 20:48:03 +0100

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:jg470p$de7$1@news2.ipartners.pl...

    > Nooo. latem to sporo więcej jednak jest.

    To prawda. Liczylem jakos bardziej srednio.

    > Ja już użytkuję koletory od sierpnia 2008r. Czasu na obserwacje i wnioski
    > było wystarczająco :)
    > A tak wogóle to do końca tego roku koszt instalacji zwróci mi się właśnie
    > i kolektory będą już "na swoim" :)

    Ja nawet tego nie licze. Mile oglada mi sie faktury letnie ze zuzyciem 2m^3

    > Coś umilkłeś co z twoim kominkiem. Zrobiłeś go już? Zrezygnowałeś? Czekasz
    > na wkład nadal?

    Oj wiesz Marku..
    Czytalem tamten watek, ale nie mialem co wniesc do dyskusji, bo kominek u
    mnie to ewidentnie asekuracja.
    Nie licze i nie mierze. Generalnie wklad stoi podlaczony KFD Ilux 90 i
    przepalam w nim bardziej z ciekawosci. Zrobilem konstrukcje obudowy i checi
    mi odeszly. Pozno wracam ostatnio i wczesniej wyjezdzam. Nie zabijam sie.
    Co do obserwacji.. W domu mam w okolicy 21C, ale kiedy przyjezdzam
    zmarzniety do domu to tylek chetnie grzeje przy szybie. Nie podjalem
    dyskusji, bo argumenty co prawda sluszne, ale dla mnie nieco smieszne.
    Porownywanie kominka do kotla stalopalnego...
    No nie chce mi sie odzywac zwyczajnie.. W domu mam cieplo z gazu, ale
    kominek to kominek. Mozna by rzec inna para kaloszy.

    Pozdro.. TK