eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSolary dla budynku wielorodzinnego - przesadzone oszczędności? › Re: Solary dla budynku wielorodzinnego - przesadzone oszczędności?
  • Data: 2014-04-02 19:46:22
    Temat: Re: Solary dla budynku wielorodzinnego - przesadzone oszczędności?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk wrote:
    > Wed, 2 Apr 2014 14:18:40 +0200, Marek Dyjor

    > Tam pracują prafdzifi fachofcy!

    > I kaska płynie. Ale przynajmniej nie trzeba potem dorzucać.

    wiesz byłem na konsultacji u takiego nieszczęśnika kotłownia stałopalna
    ksoztowała taki majątek ze by za to postawił kilak dobrej klasy kotłów
    gazowych kondesacyjnych...

    najgorsze że zeby teraz tam wsadzić kocioł gazowy to trzeba jeszcze wsadzić
    kupę kasy w przebudowę tej kotłowni, bo instalacja jest zrobiona w układzie
    otwartym, tadamm... :)