    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Solary za 1000 zł
    Date: Sat, 5 Feb 2011 17:13:03 +0100

    news:4d4d2f91$0$2497$65785112@news.neostrada.pl...
    > Są już solary za 1000 zł. Próżniowe. Heat pipe. Na szczycie rur
    > zamontowany jest zbiornik 80 albo np 56 litrów. Żadnego glikolu. Bez
    > wężownic. Tylko że zbiornik jest zamontowany na zewnątrz, czyli trzeba na
    > zimę wodę spuścić.
    >
    > http://www.sunshoresolar.de/index.php?option=com_vir
    tuemart&Itemid=65&lang=de
    > Nie sugerujcie się ceną 1800. Można kupić za 1000 zł.

    Przeciez to jest bez sensu w domu calorocznym, wyjdzie z tego jakas
    karykatura instalacji. Nie widze zadnych zalet takiego rozwiazania poza
    cena, chyba ze mowa jest o jakis domku letniskowym do ktorego przyjezdza sie
    na weekendy. Nie uprosci tez samego montazu na dachu i zwiazanej z tym
    instalacji. O zabezpieczeniu systemu przed przegrzaniem nie wspomne.
    Ale znajac Twoj sposob na zycie i wybor tzw. Twoich optymalnych rozwiazan,
    nie watpie, ze bedzie to dla Ciebie atrakcyjne rozwiazanie. Dla mnie poza
    szczegolnymi przypadkami to kompletny gniot.

    Pozdro.. TK