    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spadek ciśnienia w CO
    Date: Sat, 27 Jan 2018 14:32:48 +0100

    On 1/27/2018 2:23 PM, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Wnioskując po objawach (spadek ciśnienia), to ona mogła
    > się samorzutnie na otwartą przerobić. A chodzi o to, by
    > znów zmkniętą była.

    Nie. Zamknąc obwód pieca z naczyniem przeponowym i wymiennikiem ciepła w
    wysokim ciśnieniu. Podpiąc reszte instalacji za wymiennikiem. Ja nie
    twierdze że to jest najlepsze rozwiązanie, ale jesli ma być skuwanie
    *wszystkich* posadzek to może być kuszące. Jedno popołudnie ze
    zgrzewarką czy lutownicą i wymiennik za x00 zł + dodatkowa pompka. Nie
    obiecuję że nie będzie gdzieś przeciekac, ale z czasem zarosnie
    kamieniem i może remont będzie potrzebny dopiero za 20 lat. To że piec
    musi mieć cisnienie to nie znaczy że reszta instalacji tez.

    Tak, wiadomo ze trzeba rurę na strych wyprowadzić. Ale może to ciągle
    jest tańsze niż totalne rozwalanie podłogi.