  • Data: 2020-03-28 16:25:39
    Temat: Re: Spadek ciśnienia w instalacji CO
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A, ja zrozumiałem że wody dopuszcza.

    No wiem :)

    "Dopompowanie zbiornika załatwia sprawę. Ponieważ zbiornik przeponowy
    zachowuje się tak od kilku lat i stan się nie pogarsza, więc dopompowuję
    okresowo. "

    Gdyby woda uciekała, to w pewnym momencie dopompowanie powietrza nic nie
    da, bo zbiornik będzie pełny powietrza i membrana zatka wylot.
    Z kolei przy uciekającym powietrzu dopompowywanie wody też się skończy
    na tym co opisał Kris, szklanka wody i pełne ciśnienie bo brak poduszki,
    co też od razu widać jako anomalię.

    --
    Janusz