    Date: Tue, 09 Dec 2014 10:19:11 +0100
    From: Tmek <t...@d...ek>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spawanie plastiku

    W dniu 2014-12-09 o 01:45, k...@g...com pisze:

    > Spawa się te same tworzywa. Do spawania trzeba używać prętów do spawania tego
    tworzywa które ma być spawane. Spawa się gorącym powietrzem, ważna jest temperatura.
    Są specjalne pistolety. Podobno są dysze do opalarek ale nie próbowałem spawać
    opalarką bo miałem pistolet. Są dwa decydujące o jakości spoiny czynniki pomijając
    specjalne pręciki do spawania. To temperatura i powietrze pozbawione wilgoci i oleju.
    Powietrze z typowej sprężarki nawet jak ma odolejacz mechaniczny się nie nadaje. Musi
    być jeszcze separator. Gdzieś niżej niedawno opisałem jak taki separator zrobić.
    Optymalne było by spawanie azotem. Do niektórych tworzyw azot jest niezbędny. Do PCV
    nie trzeba go używać.

    Sprzet posiadam wiec nie jest to problem.

    Czy te laski ktore sprzedaja do laczenia maja jakies magiczne
    wlasciwosci czy jest to samo tworzywo tozsame z laczonym?

    Czyli, jak mam pomaranczowa rure i nie chce aby spoina byla widoczna to
    moge to polaczyc uzywajac jako spoiny paska odcietej rury?

    Tmek