eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSpostrzeżenia po pierwszych trzech miesiącach na swoim › Re: Spostrzeżenia po pierwszych trzech miesiącach na swoim
    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spostrzeżenia po pierwszych trzech miesiącach na swoim
    Date: Fri, 17 Aug 2018 11:34:31 +0200

    W dniu 14.08.2018 o 22:56, Lisciasty pisze:
    > Latem włącza się raz na dobę, cyrkulację wyłączyłem bo nie jest
    > potrzebna, jak będzie chłodniej to załączę. Mieszkamy dopiero 1,5 roku
    > i ciągle jest coś grzebane, może kiedyś się to ustawi raz a dobrze :>

    Z ciekawości, sterowanie masz ustawione cały czas na "auto" czy na lato
    wyłączasz np. funkcję CO? Pytam o tyle, o ile na auto grzanie domu też
    się nie załączy, to chociażby pompa CO cały czas chodzi.

    Nie wiem kiedy wolniej się pompa zużyje. Kiedy będzie chodzić cały czas
    czy kiedy po 4-5 miesiącach będzie odpalana i pewnie jakieś nagary
    trzeba będzie zerwać/przemielić.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz