  • Data: 2009-06-27 21:07:22
    Temat: Re: Spotkanie z architektem - pytania
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:h260g1$2am$1@inews.gazeta.pl...

    > Powiedz, że żartujesz., Przez 2 lata robiliśmy z kumplem projekty za kaskę
    > dla kolesi z budownictwa lądowego (choć budowlańcem nie jestem :) w
    > tamtych czasach wystarczała norma i mathcacad. Myślę, że policzyłem więcej
    > mostów niż się zbuduje do 2345 roku :)
    >
    > pzdr.
    > rafał

    ktos to sprawdzil i podpisal przeciez ;-)
    jak zaczynalem robic projekty (dawno dawno...) to indywidualny mail gora 20
    stron - do pozwolenia na budowe
    teraz dochodze do 200.... (stron oczywiscie)
    BTW znajomi w czesci zwanej BIOZ na drugiej stronie od 2 lat wpisuja tekst
    "nagroda 200 pln dla urzednika, ktory to przeczyta. Tel. ... )
    oczywiscie nikt jeszcze nie zadzwonil ;-)

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl