  • Data: 2020-02-19 21:15:33
    Temat: Re: Śruby
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Ale hust. Przynajmniej >widzimy że stwierdzenie >"Twingo ma zintegrowane
    >kable z cewką" jest co >najmniej w większości nie >prawdziwe. Dodatkowo po
    >cenach widać że "I kilka >st9wek zamiast kilku duch a >sprawna cewką na
    >śmietnik." też się mija z >rzeczywistości

    Jutro podam dokładnie(a i fotki mam) ale na dzisiaj mi wychodzi że było to NGK 42007.
    Mechanik chciał mi to z autolandu od ręki przywieżc ale 249zl. Ja zamówiłem via net
    za niewiele ponad 150 zł. Druga ciekawostka z tym Twingo to sprawdź czym tam się
    świece wykręca. Normalne klucze do świec których mam kilka nie pasują. Musiałem
    kupić kolejne ustrojstwo za 40 zl