    From: "tomek" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Stal żebrowana, klasa i gatunek
    Date: Mon, 28 May 2012 22:38:54 +0200

    Pręty wyglądają na klasę AIII i wydaje mi się że to gatunek 18G2.

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    Mam prośbę, podobno na podstawie układu żeber oraz pogrubień na nich
    można odczytać klasę i gatunek (choć chyba określenie gatunku definiuje
    też klasę) stali zbrojeniowej.
    Mam kłopot z partią która przyjechała na budowę, nie pasuje mi do opisu
    jakim dysponuję. Czy na podstawie zdjęć może mi ktoś powiedzieć co dostałem?

    www.1024.pl/1.jpg
    Fi12, widać dwa pogrubione żebra, później 8 cienkich, grube, 2 cienkie,
    grube, cienkie grube czyli coś takiego :GGccccccccGccGcG

    www.1024.pl/2.jpg
    to mi przypomina jakąś mielonkę, fakt że fi6mm ale jednak.

    www.1024.pl/3.jpg
    nie znalazłem żadnych pogrubień, czy jest coś innego czego mogę poszukać?

    www.1024.pl/4.jpg
    tutaj podobnie.

    Certyfikaty przyszły, ale datowane na 2010 rok. To normalne, czy ściema?

    Jak pytam dookoła, to słyszę że jest cacy, zawsze taka przychodziła na
    budowy. Masakra.

    Tylko 16-ka zgadza mi się wyglądem z opisem.

    Ktoś pomoże?

    __
    Irek.N.