  • Data: 2014-12-11 18:45:11
    Temat: Re: Stan surowy zamkniety / jak ochronic obiekt ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 11 Dec 2014 15:33:28 +0100, Ergie

    > Dlatego trzeba grzać nie musi być +20 ale +5 to IMO minimum, a lepiej +10.

    Tak właśnie myślałem utrzymywać (PC-GW). Z torbami nie pójdę.

    > zabudowa KG się skurczyła o ok 0,5-1mm na każdy metr.

    :o

    > Ale dlaczego nic w izmie nie chcesz robić skoro
    > i tak będziesz musiał grzać?

    Grzać, to chyba przesada. Utrzymanie 5-10sC z PC-GW to nie dramat.

    > Nie ma żadnych przeciwwskazań by robić wykończeniówkę w zimie.
    > A ma to swoje zalety: W zimie łatwiej o dobrą ekipę to raz.
    > W zimie tynki i wylewki szybciej schną to dwa. Znacznie,
    > _znacznie_ przyjemniej układa się wełnę czy szlifuje
    > gładzie gdy jest +10 lub +15 niż gdy jest +30.

    Hm... w sumie słuszna uwaga.

    > A jeśli koniecznie chcesz (w imię jakiejś nieznanej mi zasady)

    Zasada jest taka, że buduję dom za gotówkę, nie śpieszy mi się, bo mam
    gdzie mieszkać, chcę przeprowadzić się do całkowicie wykończonego domu (z
    doświadczenia wiem, że jak się czegoś nie skończy, to potem tak leży do
    końca), ponadto w pierwszej fazie budowy chciałbym, żeby SSO sobie odstał
    sezon, może dwa... i osiadł spokojnie. O ile to ma sens w ogóle.

    --
    Pozdor
    Myjk