  • Data: 2014-12-11 15:41:09
    Temat: Re: Stan surowy zamkniety / jak ochronic obiekt ?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kaniewski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 6 grudnia 2014 23:31:28 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    Jezeli nic w srodku nie bedziesz robil, to zabij dechami i zaczekaj do
    wiosny jak planujesz.
    Mozesz nawet wstawic okna i jakies drzwi, ale tego tez bym nie ochranial.
    Druga rzecz - wstaw drzwi jakies tymaczasowe, byle co. Ja tak zrobilem w
    obawie, ze jak beda wnosic dlugie rzeczy, to poniszcza docelowe drzwi.

    > Natomiast kolejnosc dzialan moim zdaniem powinna byc taka:
    > - SSO + dach
    > - okna
    > - drzwi
    > - elektryk + hydraulik
    > - alarm
    > - tynki
    > - rozlozenie podlogowki
    > - wylewki
    > - ocieplenie dachu
    > - odpalenie kotlowni

    W tym układzie hydraulik przychodzi dwa razy

    IMO lepiej tak:

    > - SSO + dach
    > - okna
    > - drzwi
    > - elektryk
    > - alarm
    > - hydraulik + rozlozenie podlogowki
    > - odpalenie kotlowni
    > - wylewki
    > - tynki

    Wtedy alarm jest szybciej (jeśli w ogóle ma być), hydraulik przychodzi raz,
    a wylewki i tynki robi często ta sama ekipa więc logistycznie jest to
    prostsze.

    > - ocieplenie dachu

    A to należy zrobić w dowolnym momencie byle było chłodno. IMO najlepiej w
    zimie bo wtedy można pracować w czapce i wełna tak bardzo nie leci do oczu.

    Pozdrawiam
    Ergie