  • Data: 2018-09-14 15:53:25
    Temat: Re: Sterownik pokojowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sluchaj bo drugi raz nie bede powtarzal. Jestes wiejskim zawzietym chlopkiem co
    nigdy sie nie przyzna do bledu. Do tego ciagle klamiesz i wymyslasz jakies dziwne
    historie nie majace w niczym oparcia. Zlapany na klamstwie jak kazdy wiejski cham sie
    mscisz.

    Dokładnie opisałeś swoje zachowanie.

    > Wszystkie gazowe kotly CO maja szereg zabezpieczen na wszystkie mozliwe i malo
    prawdopodobne awarie.

    Powtarzam jeszcze raz: gówno wiesz na ten temat, dlatego zamilcz, bo
    kolejny raz złośliwie wprowadzasz ludzi w błąd. Nie doradzaj w tematach
    w których kompletnie nie masz pojęcia, a takimi tematami są: automatyka,
    elektryka, ogrzewnictwo.
    Kotły gazowe nie posiadają zabezpieczeń na wszelkie, możliwe i mało
    prawdopodobne awarie, ale mają szereg wymagań stawianych instalatorom
    przez producentów.

    > A do kilogramowego chleba nie uzywa sie 0,8 litra wody i w czasie pieczenia nie
    odparowuje cala woda.

    Gówno mnie interesuje co ty uważasz. Chcesz to możesz piec bez wody w
    lodówce.

    > Jak bede mial kaprys to za kazdym razem jak cos napiszesz bede cytowal twoj przepis
    na chleb. Fersztejen?

    Bo jesteś starym, stetryczłym debilem. Po chuj cały czas przypierdalasz
    się do mnie i we wszystkich wątkach jak debil wypisujesz kłamstwa o
    wodnym chlebie?
    Ja natomiast za każdym razem jak bezpodstawnie będziesz pisał kłamstwa,
    manipulował wypowiedziami i mnie atakował to będę przytaczał twoje
    głupoty, które wypisywałeś.