    From: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5adb8161$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5adcc1af$0$619$65785112@news.neostrada.pl>
    <pbqdgi$15t$1@news.vectranet.pl>
    Subject: Re: Studnia rurowa wogrodzie
    Date: Sun, 6 May 2018 10:33:03 +0200

    > Nie slyszalem o plywakach w malych studniach wierconych. Byc moze
    > dobierzesz pompe, która nie wyssie calej wody i wyłącznik nie będzie
    > potrzebny.

    Cyba tak zrobię że dobiorę pompę o odpowiedniej wydajności, dostosowanej do
    studni i odbiorniak wody, to wtedy system będzie działą bez hydroforu:)

    > Jesli jechałbyś od razu studnią właściwą, nawiercilbym dolne 2-3 metry.
    > Plus modlitwa, żeby obszar otworów dobrze wslizgiwał się w Matkę Ziemię.
    > Tu moja studnia, z której wiatrak lub solarek wydobywa max 1m3 wody na
    > dobe. To bardzo mało:
    > http://www.astar05.pl/wind/w76a.jpg

    Widzę że dałeś najbardziej skomplikowany filtr siatkowy, oczko siadtki
    dobiera się do ziarnistości piasku, to za dużo zabawy. Ponawiercam rurę
    wiertłem 2mm, tylko co będzie gdy piasek będzie drobniejszy niż 2mm, będzie
    mi się do rury lał piasek mimo wypłukania studni?

    Czy dno rury na końcu zatkałeś i jak?