    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Styropian na Ĺ&#65533;ciany - czy warto to robiÄ&#65533;?
    Date: Fri, 22 Oct 2010 15:32:52 -0700 (PDT)

    On 22 Paź, 12:29, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

    > Nie zakrzyczę Cie bo w Twoim wyliczeniu jest trochę prawdy. Nic nie jest
    > wieczne. Styropian też nie jest wieczny. Jest według mnie pewien hak. To ceny

    Dobre - styropian nie jest wieczny? Wiek to 100 lat, a wiesz ile
    rozklada sie plastik ? ;) A styropian to niby co jest ?:-)
    Zabezpieczony przed UV dobrym tynkiem nie zniszczy sie, chyba ze go
    myszy zjedza przez to ze ktos zapomnial listwy startowej ustawic ;-)

    [...]
> [...]
    > od średniego. To duży bo jak dzieci dorosną to będą z nami mieszkały. A dzieci
    > jak tylko dorosną to wyprowadzają się z prędkością światła od starych, bo z
    > rodzicami nie da się normalnie żyć. I okazuje się ze dwie osoby mieszkają w
    > ogromnym domu. Były czasy ze miałem wystarczającą ilość pieniędzy żeby postawić
    > dom. Wrodzona intuicja mi na to nie pozwoliła. Normanie te pieniądze
    > przepieprzyliśmy na fajne życie. Mieszkamy teraz we dwójkę w osiemdziesięcio
    > metrowym mieszkaniu w centrum miasta. Wszędzie jest blisko. Nie obchodzi mnie

    A ja mieszkam w sredniej wielkosci domku... w centrum miasta. Wszedzie
    mam blisko! :-) I mam pol hektarowy ogrod z wlasnym laskiem, gdzie
    moge boso w lato chodzic sobie po trawce, rozpalic grilla, czy zjesc
    gruszke z wlasnego drzewa, a moj pies ktorego zawsze chcialem miec, a
    nie moglem, jest bardzo happy ze ma tyle miejsca na bieganie :-) I
    moge sobie o pierwszej w nocy odpalic film z dzwiekiem dolby surround
    w wydzielonym, 50-cio m2 pokoju na ekranie o szerokosci 4m i zaden
    moher z gory nie zastuka mi w kaloryfer, tudziez zadzwoni po straz
    miejska ;-) Zalet mieszkania we wlasnym domu jest wiele.. Wad tez.
    Kazdy wybiera co woli. I bardzo dobrze, bo nie ma tyle miejsca na
    ziemi zeby kazdy mogl miec swoj dom :)

> [...]
    > robi dziesięć razy mniejszy przebieg niż u kogoś kto mieszka za miastem. Gdyby
    > nie rdza to na dojazdy do pracy wystarczył by mi jeden samochód na całe życie i
    > jak bym kipnął ze starości to byłby zużyty w połowie. Jak zebrać wszystkie
    > koszty związane z posiadaniem domu to się to zwyczajnie miastowemu nie opłaca. I
    > nie dziwie się że wszyscy piszczą z braku kasy i szukają wszędzie oszczędności.
    > Mnie nie dotyczy czy w sezonie wydam na zakup brykietu do kominka 200 złotych
    > więcej i zapłacę za prąd 1000 górką bo zima będzie sroga.

    A IMHO mieszkanie we wlasnym domu jest tansze, niz w bloku. Oczywiscie
    pod warunkiem ze dom jest w miescie lub blisko niego. Jakbym mial
    dojezdzac codziennie do roboty po godzine, czy dwie w jedna strone to
    bym ocipial :) Szkoda zycia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.