  • Data: 2019-01-06 16:08:08
    Temat: Re: Sufit napinany
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 15:35:50 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > A trzeba grzać nagrzewniwcą folię czy też pomieszczenie? Bo z tego co
    > pamiętam to wydawało mi się najtrudniejsze.

    Generalnie całe pomieszczenie, bo folia musi się na całej powierzchni
    rozciągnąć. Jakbyś tylko lekko folię zagrzał to "zmięknie" nierówno
    i tylko na chwilę i będzie problem z jej naciągnięciem żeby zapiąć
    (tam serio trzeba sporo siły - a że w większości przypadków robisz to na
    drabinie to wcale nie jest takie proste - ja to z kumplem naciągałem bo
    samemu byłoby ciężko :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.