  • Data: 2009-06-11 13:07:10
    Temat: Re: Sufit podwieszany - cena robocizny (Poznań)
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Kane pisze:

    > Nie ma takiej mozliwosci. Zdarzylo robic mi sie to samemu, widzialem jak
    > to robi porzadna ekipa u mnie, wiem ile im zeszlo czasu i ile go
    > zmarnowali. Taki wynik jest nie do osiagniecia dla podanych kryteriow i
    > warunkow dodatkowych (sam, prace poboczne).
    No to zapraszam do mnie - widać jeden Mołdawianin potrafi szybciej robić
    niż ekipa :)
    Sam też już robiłem, i wiem jak to idzie mozolnie, zwłaszcza porządnie
    zrobić rusztowanie - kupa mierzenia, cięcia, przykręcania a na oko
    robota nie posuwa się. Gość nie wiem jak to robi, ale chwile nie patrzę
    - a on ma całą ścianę w profilach, razem z jakąś wnęką, a poziomy i kąty
    trzymają się ideału poniżej błędu pomiarowego. Zobaczymy jak mu pójdzie
    gipsowanie-szlifowanie (tzn efekt, widoczny dopiero po pomalowaniu)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173