  • 1. Data: 2009-06-10 13:35:35
    Temat: Sufit podwieszany - cena robocizny (Poznań)
    Od: j_d <j...@o...pl>

    Witam!

    Fachowiec wycenił wykonanie sufitu podwieszanego na 75 zł za 1m^2
    (sama robocizna). W cenie jest: wykonanie stelaża, ocieplenie,
    mocowanie płyty g-k, szpachlowanie, malowanie, przygotowanie uchwytów
    pod lampy. Sufit 1-poziomowy. Lokalizacja: Poznań.

    Drogo? Tanio?

    abc__xyz

  • 2. Data: 2009-06-10 13:47:33
    Temat: Re: Sufit podwieszany - cena robocizny (Poznań)
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    jesli malowanie na gotowo to cena jest w miare ok choć pewnie zaraz napiszą
    ze na wshodzie są ceny po 30 zł /m :)

  • 3. Data: 2009-06-10 15:54:29
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    >mocowanie płyty g-k, szpachlowanie, malowanie, przygotowanie uchwytów
    >pod lampy. Sufit 1-poziomowy. Lokalizacja: Poznań.

    A ile metrow tego sufitu ? Chyba inaczej wyceniaja robote na 20 metrow a
    inaczej na 120.
    Jesli tego sufitu jest sporo to cena nawet jak na duze miasto - wysoka. W
    Katowicach
    znajomy zaplacil 55zł za podobny zakres robot (jednokrotne malowanie, co do
    lamp itp
    to wszelakie rozprowadzenie kabelkow do halogenow plus wyciecie na nie
    otworow).
    Na stelazu podwojnym, krzyzowym.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 4. Data: 2009-06-10 20:50:06
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "adbud" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > jesli malowanie na gotowo to cena jest w miare ok choć pewnie zaraz
    > napiszą ze na wshodzie są ceny po 30 zł /m :)

    60, dwie warstwy ocieplenia poddasza, stelaz, szpachlowanie i malowanie.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-06-10 21:03:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 22:50:06 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > 60, dwie warstwy ocieplenia poddasza, stelaz, szpachlowanie i malowanie.

    Cena bardzo uczciwa pod warunkiem że ekipa robi porządnie i dokładnie.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-06-10 21:21:21
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "j_d" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    >Drogo? Tanio?

    jakbyś chciał to moge Ci dać namiar na ekipe z mojej wsi (30 km od Poznania) -
    mi zrobili tanio i dobrze i niezwykle uczciwi byli, nie wiem tylko jak teraz
    biorą i jak z czasem u nich, wiem tylko, że jesienią mają u mnie tynk zewnętrzny
    położyć - ale to mi wycenili od całości z podbitką więc trudno mi mówić ile
    wychodzi od metra
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-06-10 22:05:27
    Od: BartekK <s...@N...org>

    j_d pisze:
> [...]
    > mocowanie płyty g-k, szpachlowanie, malowanie, przygotowanie uchwytów
    > pod lampy. Sufit 1-poziomowy. Lokalizacja: Poznań.

    Nie wiem, bo ja płacę "za godzinę" - gość bierze 15zł z pocałowaniem
    ręki, i zrobił ~300m2 ścian i sufitów w tydzień (sam, z ogromną ilością
    prac pobocznych typu coś wykuć, coś zamurować, pojechać po materiał itp).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2009-06-11 08:01:00
    Od: "Pawel" <P...@g...pl>

    > Nie wiem, bo ja płacę "za godzinę" - gość bierze 15zł z pocałowaniem ręki,
    > i zrobił ~300m2 ścian i sufitów w tydzień (sam, z ogromną ilością prac
    > pobocznych typu coś wykuć, coś zamurować, pojechać po materiał itp).
    Ciężko mi w to uwierzyć. Wychodzi jakieś 5 zł/m2...Może ci zrobił jednak
    30m2?

  • 9. Data: 2009-06-11 09:46:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Pawel pisze:
    > Ciężko mi w to uwierzyć. Wychodzi jakieś 5 zł/m2...Może ci zrobił jednak
    > 30m2?
    nie, pomieszczenia mają ~65m^2 podłóg przy wysokosći ścian 2.5m,
    liczyłem sumaryczną powierzchnię (do ilości wełny pod płyty) i
    wychodziło około 300m^2

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2009-06-11 10:08:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Pawel" <P...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ciężko mi w to uwierzyć. Wychodzi jakieś 5 zł/m2...Może ci zrobił jednak
    > 30m2?

    A jak to policzyles skoro nie wiesz ile na dzien pracowal?