  • 11. Data: 2009-06-11 11:25:27
    Temat: Re: Sufit podwieszany - cena robocizny (Poznań)
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    300 m^2 w tydzień na gotowo :) conajmniej 6 ludzi musiało by to robić

  • 12. Data: 2009-06-11 11:27:14
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    i tak przy okazji podliczając:
    10 h dziennie razy 6 dni w tygodniu czyli zapłąciłes mu 900 zł czyli 3 zł za
    m^2 , wszystko lubie ale proszę cię zejdźmy na ziemię

    Adi

  • 13. Data: 2009-06-11 12:49:06
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Nie wiem, bo ja płacę "za godzinę" - gość bierze 15zł z pocałowaniem ręki,
    > i zrobił ~300m2 ścian i sufitów w tydzień (sam, z ogromną ilością prac
    > pobocznych typu coś wykuć, coś zamurować, pojechać po materiał itp).

    Nie ma takiej mozliwosci. Zdarzylo robic mi sie to samemu, widzialem jak to
    robi porzadna ekipa u mnie, wiem ile im zeszlo czasu i ile go zmarnowali.
    Taki wynik jest nie do osiagniecia dla podanych kryteriow i warunkow
    dodatkowych (sam, prace poboczne).

    Pozdrawiam

    Kane

  • 14. Data: 2009-06-11 12:59:52
    Od: BartekK <s...@N...org>

    adbud pisze:
    > 300 m^2 w tydzień na gotowo :) conajmniej 6 ludzi musiało by to robić
    no nie na gotowo, jeszcze nie jest wykończone gipsowanie łączenia płyt itd.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 15. Data: 2009-06-11 13:02:40
    Od: BartekK <s...@N...org>

    adbud pisze:
    > i tak przy okazji podliczając:
    > 10 h dziennie razy 6 dni w tygodniu czyli zapłąciłes mu 900 zł czyli 3 zł za
    > m^2 , wszystko lubie ale proszę cię zejdźmy na ziemię
    Gość robi 12-13h/dziennie (sam tyle chce, wręcz muszę go przeganiać by
    mi po 21 nie wiercił), sam zaproponował stawkę 13zł/h - po dwóch dniach
    roboty dałem mu 15 bo robi naprawdę dobrze i porządnie, i przede
    wszystkim jest samodzielny - nie trzeba mu tłumaczyć jak coś ma być
    zrobione i z czego, najwyżej zostawia na drugi dzień kartkę co trzeba
    dokupić. Jak tylko skończy tą robotę (i będzie chciał) to dostanie u
    mnie etat na stałe :)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 16. Data: 2009-06-11 13:07:10
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Kane pisze:

> [...]
    > zmarnowali. Taki wynik jest nie do osiagniecia dla podanych kryteriow i
    > warunkow dodatkowych (sam, prace poboczne).
    No to zapraszam do mnie - widać jeden Mołdawianin potrafi szybciej robić
    niż ekipa :)
    Sam też już robiłem, i wiem jak to idzie mozolnie, zwłaszcza porządnie
    zrobić rusztowanie - kupa mierzenia, cięcia, przykręcania a na oko
    robota nie posuwa się. Gość nie wiem jak to robi, ale chwile nie patrzę
    - a on ma całą ścianę w profilach, razem z jakąś wnęką, a poziomy i kąty
    trzymają się ideału poniżej błędu pomiarowego. Zobaczymy jak mu pójdzie
    gipsowanie-szlifowanie (tzn efekt, widoczny dopiero po pomalowaniu)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 17. Data: 2009-06-11 14:25:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 11:46:55 +0200, BartekK napisał(a):

    > nie, pomieszczenia mają ~65m^2 podłóg przy wysokosći ścian 2.5m,
    > liczyłem sumaryczną powierzchnię (do ilości wełny pod płyty) i
    > wychodziło około 300m^2

    To chyba jakiś robokop, albo Twoje "porządnie" różni sie od mojego :)

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2009-06-12 05:37:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ..::Adam::.. napisal:
    > A ja jestem ciekaw jak facet sam wrzuca płytę 2,60x1,20 na sufit
    > Myśmy to w dwóch mieli problemy. Kompfort pracy dopiero przy 3 osobach

    Mial cos takiego?
    http://www.allegro.pl/search.php?string=podno%C5%9Bn
    ik+gips&description=1&order=p&change_view=1
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2009-06-12 05:39:08
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    scream pisze:

> [...]

    A ja jestem ciekaw jak facet sam wrzuca płytę 2,60x1,20 na sufit
    Myśmy to w dwóch mieli problemy. Kompfort pracy dopiero przy 3 osobach
    Adam

  • 20. Data: 2009-06-12 06:18:14
    Od: BartekK <s...@N...org>

    ..::Adam::.. pisze:

    > A ja jestem ciekaw jak facet sam wrzuca płytę 2,60x1,20 na sufit
    > Myśmy to w dwóch mieli problemy. Kompfort pracy dopiero przy 3 osobach
    Może i komfort, ale mi też jednoosobowo lepiej to idzie niż w 3 ;)
    Wystarczy taki sprytny uchwyt-podnośnik-stojak, bo nie robi przerw na
    papierosa ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173