  • 1. Data: 2009-06-10 09:17:46
    Temat: Gipsowanie+malowanie - cena (Poznań)
    Od: abc__xyz <a...@o...pl>

    Witam!

    Fachowiec (dobry - już kiedyś współpracowaliśmy i byłem bardzo
    zadowolony) zaproponował mi cenę na gipsowanie i malowanie ścian
    (podkład+kolor) na 30-32 zł/m^2. Lokalizacja - Poznań.

    Czy to dobra cena?

    Pozdrawiam,

    abc__xyz

  • 2. Data: 2009-06-10 09:21:18
    Temat: Re: Gipsowanie+malowanie - cena (Poznań)
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "abc__xyz" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaproponował mi cenę na gipsowanie i malowanie ścian (podkład+kolor) na

    Nie wiem jak w Poznaniu ale u nas za dwa razy szpachlowanie+ szlifowanie+
    grunt+ farba liczą sobie za robociznę 15-18zł mkw

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-06-10 10:12:21
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 10 Cze, 11:17, abc__xyz <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zadowolony) zaproponował mi cenę na gipsowanie i malowanie ścian
    > (podkład+kolor) na 30-32 zł/m^2. Lokalizacja - Poznań.

    U mnie powiedzieli 16zl/m2 za samo szpachlowanie bez malowania
    (łódzkie).
    Malowanie coś pewnie ok 3zł/m2 za warstwe.

    Pzdr
    QbaB

  • 4. Data: 2009-06-10 11:40:27
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    QbaB pisze:

    > U mnie powiedzieli 16zl/m2 za samo szpachlowanie bez malowania
    > (łódzkie).
    > Malowanie coś pewnie ok 3zł/m2 za warstwe.
    >
    > Pzdr
    > QbaB
    przy założeniu że ściany są proste a nie jak fale w Bałtyku,
    szpachlowanie na gotowo 15zł m2 malowanie na gotowo 6złm2 ceny dobrej ekipy.

  • 5. Data: 2009-06-10 12:50:43
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 10 Cze, 13:40, Tadek <t...@o...pl> wrote:

    > przy założeniu że ściany są proste a nie jak fale w Bałtyku,
    > szpachlowanie na gotowo 15zł m2 malowanie na gotowo 6złm2 ceny dobrej ekipy.

    Ano ściany mam prościutkie, nie mogę narzekać, a ekipa ponoć dobra.

    Pzdr
    QbaB

  • 6. Data: 2009-06-11 08:15:30
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

> [...]
    > zaproponował mi cenę na gipsowanie i malowanie ścian (podkład+kolor) na

    Moim zdaniem to zalezy od Twoich ambicji. Jeśli gość oferuje naprawdę dobrą
    jakość pracy, że nie będziesz narzekał na nierówności, dziury czy
    zaokrąglenia w narożach, to chyba warto więcej zapłacić. Mnie cena nie
    dziwi, bo za same gładzie z gruntowaniem (na równo położonym tynku gipsowym)
    dałem 23 zł/m2 (Katowice, styczeń 2009).

    Pozdrawiam,
    Druid29