  • Data: 2019-09-03 21:47:21
    Temat: Re: Sylikon bialy - nie smierdzi octem.
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-03 o 20:55, s...@g...com pisze:
> [...]
    innych materialow korodujacych w kwasnym srodowisku.

    > Mamy taki odpowiednik w marketach?

    "Neutralny". Nawet sanitarny jest:
    https://www.soudal.pl/silikony-menu/item/362-neutral
    ny-silikon-sanitarny
    I może być nawet kolorowy, ale nie sanitarny:
    https://www.soudal.pl/silikony-menu/item/361-silikon
    -neutralny
    Chyba nie widziałem neutralnego sanitarnego innego niż biały i bezbarwny.

    Pozdrawiam

    DD