    From: GreDi <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Systemy Alarmowe (Warszawa);
    Date: Fri, 10 Nov 2017 08:43:25 +0100

    On 07.11.2017 22:04, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Co to za dziwny pomysł, by takich rzeczy guglem szukać?! Po pierwsze:
    > gugiel kłamie, oryginalne nagłówki pokazują, że powyższe nie zostało
    > napisane punktualnie o godzinie dziewiątej, tylko o 15:05:53 +0200.

    Jarek. Zdaje się że na tej grupie tylko TY korzystasz z SLRN'a. Muszę
    przyznać, że znam jeszcze dwie osoby, które używają MUTT'a.
    Mam do tych ludzi spory szacunek za wytrwałość. :)
    Nie mówię, że te aplikacje są złe. Po prostu nauka "kombosów"
    klawiszowych... Na prawdę da się znaleźć dobrego klienta pocztowego,
    którego da się sprofilować pod własne upodobania. Nawet da się tam
    wyklikać, żeby były wszystkie nagłówki wyświetlane. ;-)

    ehh... takie osoby już wyginęły, wraz z tymi no... Mainframe. ;-)
    Swoją drogą to dobry temat spotkanie z kumplami.

    GreDi