    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Systemy Alarmowe (Warszawa);
    Date: Fri, 10 Nov 2017 10:29:14 +0100

    GreDi pisze:

    > Jarek. Zdaje się że na tej grupie tylko TY korzystasz z SLRN'a. Muszę
    > przyznać, że znam jeszcze dwie osoby, które używają MUTT'a.

    Nie używam mutta. Używam pine.

    > Mam do tych ludzi spory szacunek za wytrwałość. :)
    > Nie mówię, że te aplikacje są złe. Po prostu nauka "kombosów"
    > klawiszowych... Na prawdę da się znaleźć dobrego klienta pocztowego,
    > którego da się sprofilować pod własne upodobania. Nawet da się tam
    > wyklikać, żeby były wszystkie nagłówki wyświetlane. ;-)

    Ale po co się uczyć na nowo, po co wyklikiwać, skoro coś, co zostało
    zrobione osiemnaście lat temu wciąż świetnie działa? Tu zresztą nie
    chodzi o jakieś nagłówki, tylko o podstawowe funkcjonalności, których
    inne programy newsowe nie mają. Trudno by mi się było pogodzić z tym,
    że nie mam możliwości przniesienia się jednytm przyciskiem czy klawiszem
    do "rodzica" czytanej akurat wiadomości. A potem dziadka, pradziadka
    itd, czyli prześledzenia *tej* odnogi dyskusji. To dla większości
    PT Koleżeństwa musi być duży problem, bo co i rusz ktoś się tłumaczy,
    że nie pamięta co pisał przedwczoraj. Ja też przewżnie nie pamiętam,
    ale zawsze jestem w stanie ustalić w ciągu trzech sekund. Tak samo nie
    pamiętam co już czytałem, więc chcę, by rzeczy przeczytane zniknęły
    mi z pola widzenia. Ech, długo by mówić o tym, co jest niezbędne do
    tego, by nie tracić czasu przy newsach, a czego nie ma w czytnikach
    innych niż slrn.

    A tu w ogóle nie chodziło czytnik, tylko o gugla. O "odkrycie" zrobione
    metodami zaawansowanego wyszukiwania guglem. To się przecież robi
    wydając czytnikowi polecenie "pokaż 50 najstarszych wiadomości z tej
    grupy".

    > ehh... takie osoby już wyginęły, wraz z tymi no... Mainframe. ;-)
    > Swoją drogą to dobry temat spotkanie z kumplami.

    Jest dobry symulator mainframe, podobno da się w nim wiernie emulować
    choćby IBM 3090, ostatrni i najpotężniejszy z linii, chłodzony ciekłym
    azotem. W sumie to było moje pierwsze okno na świat. Planuję go w wolnej
    chwili zaemulować na Orange Pi. Może nawet uda się spowolnić system,
    by emulacja była bardziej zbliżona do oryginału.

    Jarek

    --
    I think there is a world market for maybe five computers.
    -- Thomas Watson, IBM, 1943