  • 1. Data: 2010-03-11 06:31:13
    Temat: Szafa pod zabudowe wlasnej roboty
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Chce zrobic sam szafe pod zabudowe. Mam w zwiazku z tym kilka pytan do
    osob znajacych temat:
    1. Dwi przesuwne beda na cala wysokosc przedpokoju - o ile krotsza od
    wysokosci pomieszczenia plyte nalezy dociac aby zostawic miejsce na
    standardowe (dostepne w Castoramie) szyny i wozki do drzwi przesuwnych?
    2. Ile cm powinny "nachodzic" jedne drzwi na drugie?
    3. Jak wkomponowac lustro w drzwi przesuwne zostawiajac po okolo 80 cm
    marginesu na dole i u gory drzwi?

    Bede wdzieczny za porady

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-11 07:46:14
    Temat: Re: Szafa pod zabudowe wlasnej roboty
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    majer <a...@n...ma> wrote:

> [...]
    > na
    > standardowe (dostepne w Castoramie) szyny i wozki do drzwi

    Musisz kupić konkretny system prowadnic i do niego się dostosować.
    Nie ma czegoś takiego, jak "standardowe szyny i wózki".

    > 2. Ile cm powinny "nachodzic" jedne drzwi na drugie?

    Im mniej będa na siebie nachodzić, tym szerzej będziesz mógł
    otworzyć szafę, wg mnie jakiś centymetr nachodzenia z powodzeniem
    wystarczy, od wewnątrznej strony owego zakładu zawsze można
    przykleić na krawędź płyty uszczelkę - są specjalnie do tego służące
    takie puchate wałeczki alb miotełki, jeśli szpara jest większa.

    > 3. Jak wkomponowac lustro w drzwi przesuwne zostawiajac po okolo
    > 80 cm
    > marginesu na dole i u gory drzwi?

    Są specjalne profile do łączenia lustra z płyciną, również powinny
    być do dostania w castoramie.

    J.

  • 3. Data: 2010-03-11 09:08:08
    Od: " Tomek" <f...@g...pl>

    Zajrzyj np. na http://www.sevroll.pl/index.php?pageid=76&lang=pl

    Co prawda tego systemu pewnie w Castoramie nie dostaniesz,
    ale opisane tam wymiarowanie i sposób montażu powinno być pomocne.

    --
    Tomek