  • 1. Data: 2010-03-11 07:50:30
    Temat: Czy są takie baterie kuchenne?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Szukam baterii zlewozmywakowej takiego typu:

    http://www.leroymerlin.pl/produkty/bateria-zlewozmyw
    akowa-savona-ferro,1103212508,1262178954.html

    Czyli - żeby była z wężem, ale zamocowanym na stałe a nie wyciąganym spod
    blatu... Po prostu mam taką z "wyciąganą słuchawką" i jest to totalna
    porażka: ilość wężyków przechodzących przez otwór w zlewie jest na tyle
    duża, że muszą one mieć znacznie mniejszy przekrów - i tym samym ciśnienie
    wody jest beznadziejnie małe...

    Szukam więc czegoś jak z linka, tylko jest jeden problem: bateria nie może
    być wyższa niż 38cm :) Niestety, gdzie nie znajdę takiej "sprężynowej"
    baterii to mają one wymiary typu 50-80cm :(

    Ktokolwiek widział coś takiego? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-03-11 10:55:05
    Temat: Re: Czy są takie baterie kuchenne?
    Od: "non.ens" <n...@o...pl>

    > Szukam więc czegoś jak z linka, tylko jest jeden problem: bateria nie może
    > być wyższa niż 38cm :) Niestety, gdzie nie znajdę takiej "sprężynowej"
    > baterii to mają one wymiary typu 50-80cm :(

    Teka Cubus Swing ma zdaje się 40 cm. Może te dwa centymetry nie będą robić
    tak dużej różnicy :)

  • 3. Data: 2010-03-11 11:25:20
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Mar 11, 8:50 am, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Szukam baterii zlewozmywakowej takiego typu:
    >
    > http://www.leroymerlin.pl/produkty/bateria-zlewozmyw
    akowa-savona-ferr...

    > Czyli - eby by a z w em, ale zamocowanym na sta e a nie wyci ganym spod
    > blatu... Po prostu mam tak z "wyci gan s uchawk " i jest to totalna
    > pora ka: ilo w yk w przechodz cych przez otw r w zlewie jest na tyle
    > du a, e musz one mie znacznie mniejszy przekr w - i tym samym ci nienie
    > wody jest beznadziejnie ma e...

    Kran wyglada fajnie, szkoda ze musi byc wysoki (bo wyskosc to
    jednoczesnie dlugosc weza) bo moze by sie sam zdecydowal.
    Nie wydaje mi sie (a nawet jestem pewny) aby cisnienie wody spadalo z
    powdu zbyt cienkiego weza.
    Waz w typowych bateriach ma taki sam przekroj jak wezyki doplywowe.
    Cos innego Ci bruzdzi w instalacji. Jesli masz tak niskie cisnienie to
    raczej powinienes zdecydowac sie na kran bez weza.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2010-03-11 18:10:12
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    teka joy b

  • 5. Data: 2010-03-11 22:20:58
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Szukam baterii zlewozmywakowej takiego typu:
    >
    > http://www.leroymerlin.pl/produkty/bateria-zlewozmyw
    akowa-savona-ferro,1103212508,1262178954.html

    cos takiego jest w ikea
    napewno nizsze
    tam szukaj

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2010-03-12 07:05:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 19:10:12 +0100, sbst napisał(a):
    > teka joy b

    No niestety, według kilku specyfikacji które znalazłem - 45cm :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2010-03-12 07:06:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:20:58 +0100, HANA napisał(a):
    akowa-savona-ferro,1103212508,1262178954.html
    > cos takiego jest w ikea
    > napewno nizsze
    > tam szukaj

    Obawiam się że jednak nie - na stronie mają tylko jeden model tego typu,
    zdedydowanie zbyt wysoki.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2010-03-12 07:20:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 11:55:05 +0100, non.ens napisał(a):
    > Teka Cubus Swing ma zdaje się 40 cm. Może te dwa centymetry nie będą robić
    > tak dużej różnicy :)

    Z tego co widzę to niestety 45cm :(

    Kurczę, gdzie nie spojrzę to wszystko jakieś olbrzymy...
    Już myślałem że znalazłem to czego szukam:

    http://www.ferro.pl/produkt-bateria-zlewozmywakowa-2
    834.html

    i... po telefonie do Ferro okazało się że na stronie są wymiary diabli
    wiedzą skąd :) Czyli - zamiast 215mm ma być 230mm, zamiast 245mm ma być
    270mm...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2010-03-12 11:25:58
    Od: "non.ens" <n...@o...pl>

    > Z tego co widzę to niestety 45cm :(

    Strona Teki twierdzi, że 40 cm - http://tiny.pl/hg7v7 - ale niewykluczone,
    że to będzie tak jak w przypadku baterii Ferro, czyli strona jedno, a
    rzeczywistość drugie :]