  • Data: 2020-07-09 19:22:46
    Temat: Re: Szafy wnękowe - ile kosztują w PL?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2020 o 18:27, WS pisze:

    > XXI wiek mamy ;)
    > Wchodzisz na stronke (ze 2 w tym watku juz podano), wklepujesz wymiary i masz
    rozkroj plyty, klikasz zamawiam ;)

    > Inna opcja to darmowy Dynaplan Bluma - "wklikujesz" szafke, dostajesz rysunki plyt
    z otworami, zestawienie akcesoriow...

    > Najprosztsza opcja, to te stonki sklepow i opcja caly mebel (szafy)
    > W przypadku pytajacego 4 szafy metr szerokosci + nadstawki, czyli 8 szafek, wybier
    sie wszystkie komponenty i kurier przywozi, jak z Ikei, tylko na wymiar... pozostaje
    wniesc i skrecic (a wazy t troche!!!), ale pewnie dzien roboty dla 2 osob...
    > I pewnie kilka rzeczy trzeba dokupic, np. sruby do skreceni szaf do kupy, miec
    wiertarke i kretarke ;)

    ja to robię metodami z lat 90siątych, na dwa razy. 1- najpierw zamawiam
    przycięte płyty na "skrzynię" i składam. na 99.9% front skrzyni pasuje,
    ale tyły czasem przycinam (niewidoczne miejsca). 2- jak jestem
    zadowolony, wszystko jest pod kątem prostym - zamawiam fronty.

    ToMasz