  • Data: 2018-04-12 21:50:24
    Temat: Re: Szalowanie stropu
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > Natomiast jak kupię deski to na 180 m2 plus podciagi, potrzeba ~5 m3 (?)
    > desek to kosztuje 3 tys. plus steple ~500 zł.
    > Roznica jest spora bo 3.5 tys., tyle ze po wykorzystaniu desek pozostaja mi
    > na budowie, lub moge je wykorzystac na deskowanie dachu.
    > Co myslicie o wypożyczeniu szalunku, czysto i szybko w porownaniu do
    Oczywiście, że szalunek to wspaniała rzecz.Ale - umiesz to obsłużyć?
    Bo tam dostaniesz gotowe blaty i musisz je oddać nieuszkodzone.Bo się płaci.
    Zarówno przy jednym, jak i drugim szalunku musisz mieć ludzi.Przynajmniej
    trzech.
    Następna sprawa: rozszalowanie.Z wypadku desek to prosta sprawa.Tyle, że to
    najczęściej wtedy giną ludzie.Nie wiem, jak wygląda rozszalowanie gotowca.
    Ale nie zrobisz tego sam!
    Moja prywatna opinia: sprawdż, ile kosztuje prefabrykowany,. I dopiero wtedy
    kalkuluj.
    Ale może ktoś da inną radę...
    Pozdro.abomito