  • Data: 2018-04-13 18:25:57
    Temat: Re: Szalowanie stropu
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Szaluj tradycyjnie
    > Deski albo wykorzystasz albo sprzedasz, stemple sprzedasz bez problemu
    > Aczkolwiek firma która mi robiła strop miała swoje deski i swoje
    > stemple, po rozszabrowaniu zabrali, płaciłem tylko za robociznę(5tys
    > bodajże) za szalowanie, zalanie i rozszabrowanie

    Dzieki wszystkim za wyrazenie swojej opini.
    Ok, bede wykonywal tradycyjnie, czyli deskowanie.
    Dziwi mnie jedynie stanowisko majstra, chce usilnie szalowac gotowym
    wypozyczonym szalunkiem. Zarzeka się ze jest to szybciej i bedzie lepsza
    plyta(?) a jesli bedzie szalowal deskami to przedluzy wykonanie plyty o
    tydzień.

    Pozdrawiam
    T.