  • Data: 2015-01-20 23:30:34
    Temat: Re: Szara strefa w składach budowlanych?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m9mka7$l52$1@dont-email.me...
    > faktury teraz do 15 następnego miesiąca. To może się jeszcze mieści?

    nie, nie miesci,te 4 tygodnie to juz liczone od momentu kiedy powinien
    ja dac, niestety najpierw wyjechal, potem brakowalo mu toneru, nastepnie
    "zona sie tym zajmowala", pozniej z kolei musi koniec roku ogarnac w
    papierach, az ostatnio (z dwa tygodnie temu) "jutro wysyla"

    nie wiem jak on kombinuje bo usluge zrobil ladnie wg. projektu,
    potwierdzenie przyjecia kasy z vatem wystawil mi wlasnorecznie na
    jakims wymietym swistku, , wybronic sie z tego nie jest w stanie
    a powinien sie juz domyslic ze nie mam zamiaru odpuszczac

    ech...

    --
    http://db.org.pl/