  • Data: 2015-01-21 16:54:03
    Temat: Re: Szara strefa w składach budowlanych?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m9ofnv$pn8$...@n...news.atman.pl...

    > Ja też to polubiłem, ale motywacją do zajęcia się tym samodzielnie
    > było to, że tyłek bolał po kontakcie z "fachowcami"... ;-(

    U mnie motywacja była najprostsza z możliwych miałem do wyboru:
    - buduję sam teraz
    - odkładam 10 lat i kupuję coś już wybudowanego o połowę droższego i
    nadającego się od zaraz do remontu
    - odkładam 10 lat i pilnuję budowlańców którzy pracują i tracę czas gapiąc
    się na innych i szukając błędów zamiast w tym czasie zrobić samemu dobrze

    Opcji takiej że biorę nadgodziny i zatrudniam fachowców nawet nie brałem pod
    uwagę ze względu na to że nie spotkałem jeszcze fachowców których można
    zostawić bez nadzoru.

    A że dom chciałem mieć gdy dzieci są małe by miały ogród do zabawy i własne
    pokoje to decyzja była prosta.

    > Jakość to mi zaczęła wychodzić nieco niespodziewanie -- nie
    > wszystko wyszło mi perfekcyjnie, ale wizyty u innych ludzi
    > skutecznie wyleczyły mnie z kompleksów wobec dzieł "fachowców".

    Znaczna większość prac przy budowie i wykończeniu wymaga jedynie
    cierpliwości. Zwykle jest tak że inwestor ma więcej cierpliwości niż
    fachowiec który chce byle szybko skończyć i iść na inna budowę. Stąd
    najczęściej to co ludzie sami robili jest znacznie lepiej wykonane niż to co
    robili tzw. fachowcy.

    > Inspekcja Handlowa, natychmiast! Takie gnidy trzeba tłuc bez zmiłowania
    > i sam to kilkukrotnie robiłem. Inspektorzy WIIH są bardzo skuteczni i
    > pomocni, a do tego opłacasz ich z podatków...

    Chętnie ale za co? Plakat to nie cennik może być nieaktualny, a na allegro
    nie ma obowiązku wystawiać całych palet można sprzedawać pojedyncze kostki.

    > Ja też, na szczęście wszystko już zrobione. Ale niesmak pozostał...

    Trzeba nagłaśniać tak aby każdy był czujny i przygotowany.

    Pozdrawiam
    Ergie