  • Data: 2015-01-22 15:59:08
    Temat: Re: Szara strefa w składach budowlanych?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-21 o 17:15, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    > Na tym właśnie hujki jadą. Tez miałem takiego gnojka od ociepleń, co
    > rusz próbował mi wcisnąć, że już jakiś materiał drożej wziął bo się
    > pomylił, albo jak zamówił w niewłaściwym kolorze, że ja łyknę itp.
    > Prosta odpowiedź: nie może Pan samodzielnie podejmować decyzji, które
    > zmieniają jakiekolwiek ustalenia, w szczególności finansowe. Ten sam
    > koleś ciągle mi zarzucał "chamski szantaż emocjonalny" :-) Przy czym nie
    > byłby w stanie takiego zarzutu sam wymyślić (niedomagania intelektualne)
> [...]

    Po Waszych historiach tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że
    dokonałem bardzo dobrego wyboru biorąc niekoniecznie najtańszą ekipę,
    ale z sensownie wyglądającym intelektualnie od pierwszego spotkania
    szefem i w której pracuje mój kumpel, który sam przy moim domu też
    pracował (ocieplenie, wew. instalacja gazowa, montaż pieca CO i parę
    drobniejszych prac). Wszystko zrobili w mojej laickiej ocenie bardzo
    fajnie i nie było jakichś dziwnych problemów.
    Co więcej, dopiero co był gość z kamerą termowizyjną i sam się zdziwił,
    bo powiedział, że dawno nie widział tak dobrze ocieplonego domu. Bo poza
    oknami jak zwykle, nigdzie nie można się było dopatrzeć jakichś dziwnych
    i konkretnych mostków termicznych czy "nieszczelności" w ociepleniu.

    Pzdr
    --
    /__/_* /