  • Data: 2021-05-11 20:59:57
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Brzmi super. Czy ten wynik jest po angielsku i z jakąś groźnie
    > wyglądającą pieczątką? Bo tego wymagają na lotniskach.

    A nie wiem.
    Przerabiałem z osoba która nie udawała.
    Mysle ze mozna wydrukowac jakos z epuapu ale zdziwiłbym sie gdyby było
    w "obcych jezykach"

    > No to taki średnio fajny ten lifehack jednak. :)

    Trzeba dobrze zaplanowac.
    Zgłosic sie w piatek, termin badania na sobote, w niedziele wynik.
    Dla 400zł mozna sobie podarowac jakies dalsze wycieczki, zreszta nie
    wiem jak jest teraz ze sprawdzaniem tej kwarantanny.
    No bo w sumie w jaki sposób ktokolwiek miałby sprawdzic gdzie jestem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"