  • 161. Data: 2021-04-27 05:59:57
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Nie sie dezinformacji. To są zgony _z_ potwierdzonym covid a nie z
    > powodu covid.

    Marku, w 2020 zmarło nagle przez 3 miesiace 100 tys ludzi wiecej niz
    zwykle. To nie jest przypadek i covid w polaczeniu z wieloma innymi
    chorobami zabija. Roznica miedzy tymi 5 a tymi 30 tysiacami polega
    tylko na tym ze te 5 nie miało innych chorob.
    Ktos miał nadcisnienie albo cukrzyce czyli choroby z którymi mogłby zyc
    i 30 i 40 lat a zmarł bo covid te choroby uwydatnił to twoim zdaniem
    zmarł na ta cukrzyce i nagły wzrost zgonów x2 podczas fali zachorowan
    to przypadek? Serio?

    > Nie jest już tajemnicą, że większość szpitali z automatu dodają
    > wszędzie gdzie się da przyczynę "covid" jeśli covid wyszedł w
    > teście, bo to jest rozliczane korzystniej. Kupę ludzi zmarło bo
    > nie doczekało się na czas pomocy i to jest ta większość górki z
    > przyrostu zgonów.

    Nie jest tajemnica ze to teoria wyssana z jakiegos amerykanskiego
    przypadku i powtarzana bezmyslnie przez miłosników spisków.
    W Polsce przez ostatnie 10 lat umieralo srednio 390 tys ludzi.
    Nagle umarło prawie 490 tys.
    A covida wpisano tylko 30 tysiacom.
    Skoro to było takie opłacalne to dlaczego nie 200 tysiącom?

    > Na całym świecie CO ROKU umiera na zapalenie płuc 2.5mln osób i
    > nikt do tej pory nie robił z tego powodu paniki. Co dziesięć lat
    > znika z tego powodu populacja małej wielkości państwa. I co? I
    > nic. A do tej pory liczba zgonów na covid to 3 mln i totalna
    > sraczka.

    Nikt nie wie ile ludzi zmarło na covid.
    U nas oficjalnie 60 tysiecy ale kazdy kto jest troche w temacie mowi ze
    wiecej.
    Zreszta zatkanie sie słuzby zdrowia przez covid to tez sa posrednie
    ofiary covida.
    Ale widze ze jeszcze nikt z twoich znajomych na to nie umarł, pewnie
    stad takie lekkie podejscie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 162. Data: 2021-04-27 07:46:56
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 04:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Marku, w 2020 zmarło nagle przez 3 miesiace 100 tys ludzi wiecej niz
    > zwykle.

    w skali świata? europy? Bo w Polsce przez cały rok +100.000

    To nie jest przypadek i covid w polaczeniu z wieloma innymi
    > chorobami zabija. Roznica miedzy tymi 5 a tymi 30 tysiacami polega
    > tylko na tym ze te 5 nie miało innych chorob.

    to możliwe

> [...]
    > i 30 i 40 lat a zmarł bo covid te choroby uwydatnił to twoim zdaniem
    > zmarł na ta cukrzyce i nagły wzrost zgonów x2 podczas fali zachorowan

    a może zmarł, bo na czas nie dostał się do szpitala? Wyobraźmy sobie
    teraz przypadek mojej żony: miała objawy, które mogły sugerować raka.
    Przez lockdown jego zdiagnozowanie mogłoby być opóźnione o rok. Ile
    takich ludzi zmarło, bo nie dostało pomocy na czas? Ilu zmarło przez
    zastraszenie*?
    *- sam, na początku cyrku, jadąc autem zaczęło mi się ciężej oddychać.
    Pomyślałem, że to może crovid. Od tego czasu zaczęło mi się oddychać
    coraz ciężej. Dopiero po godzinie dotarło do mnie, że przecież mam
    zatkany nos, więc trzeba kupić coś na przeczyszczenie zatok. Ja byłem
    wtedy bombardowany tą paniką może dwa tygodnie. Wielu żyje w strachu i
    paranoi już rok

    > Nie jest tajemnica ze to teoria wyssana z jakiegos amerykanskiego
    > przypadku i powtarzana bezmyslnie przez miłosników spisków.

    ja miałem jeden taki przypadek w rodzinie, więc mogę stwierdzić że coś w
    tym jest

    > W Polsce przez ostatnie 10 lat umieralo srednio 390 tys ludzi.
    > Nagle umarło prawie 490 tys.
    > A covida wpisano tylko 30 tysiacom.
    > Skoro to było takie opłacalne to dlaczego nie 200 tysiącom?

    bo byś się łatwo zorientował. W uk rozczochrany wódz rzeszy już
    przyznał, że 'ok 25% zgonów może być niewłaściwie sklasyfikowanych jako
    cvd'. Ty możesz stwierdzić, że 75% było poprawnych, ja - że coraz więcej
    ludzi ma takie przypadki w swoich rodzinach, więc lepiej rzucić z czapy
    75% i wyeliminować argument o zawyżaniu liczby zgonów.

> [...]
    > ofiary covida.
    > Ale widze ze jeszcze nikt z twoich znajomych na to nie umarł, pewnie

    ja czekam aż w Texasie wszyscy wymrą, pewnie ziemia będzie tania.

    Lukasz

  • 163. Data: 2021-04-27 07:52:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > dodajmy jeszcze że minimum 60tys to zgony z powodu paniki
    > okołokowidowej. Czyli zabijamy 2x więcej niż ratujemy. Oczywiście
    > nie biorąc pod uwagę tych, którzy stracą zdrowie psychiczne,
    > dorobki życia, czy będą umierać w konsekwencji teraźniejszych
    > blokad przez kolejne lata. Dzięki niszczeniu życia młodych pokoleń
    > "ratujemy" starsze (bo przecież gdyby nie lockdowny i ograniczenia
    > dla młodych, to starzy by się sami nie chronili)

    Zarzadzanie lezy - to prawda.
    Ale te liczby coś ci sie rozjechały.
    Srednio w ostatnich 10 latach umierało 390 tys ludzi rocznie.
    Najwiecej 414tys.
    W 2020 umarło prawie 490 ale tak naprawde do konca wrzesnia wzrost był
    naprawde niewielki.
    Czyli przez 3 miesiace umarło minimum 70-80tys DODATKOWO.

    Poczatek roku 2021 był troche lepszy ale jak przyszła kolejna fala
    zachorowań...

    > ja myślę że jest mocno zawyżona

    Super, a na czym to myslenie opierasz?
    Twierdzisz ze bardziej prawdopodobne jest to ze wyłapano wszystkie
    zgony covidowe niz to ze cukrzyk z covidem bez covida tez by umarł...
    Hmm...

    > z najbliższego otoczenia znam tylko jeden - wujek umarł na raka,
    > ale przy przyjęciu do szpitala miał test, więc w akcie zgonu jest
    > coivd (to dotyczy polskiego szpitala)

    > statystyk z Polski nie znam, ale w UK 7% osób z wpisanym covidem w
    > akcie zgonu zmarło na pewno na covid, pozostałe nie wiadomo na co.
    > Tylko o tym w TV nie chcą powiedzieć...

    Bo moze sami nie wiedza? W tym bajzlu co sie u nas zaczał dziać od
    pazdziernika to chyba nie sadzisz ze ktos miał czas na dokładne badania
    przyczyn zgonów?

    Prawda jest jedna - to nie przypadek ze nagle do szpitala trafia
    kilkadziesiat tysiecy dodatkowych osób, ze nagle zaczyna umierac
    dokładnie w tym samym momencie 2x wiecej osób dziennie...
    Zbyt duza korelacja czasowa zeby przypisywac to tylko odłozonym
    operacjom, zabiegom i brakiem dostepu do lekarza rodzinnego.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 164. Data: 2021-04-27 07:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > w skali świata? europy? Bo w Polsce przez cały rok +100.000

    W Polsce.
    Po prostu ten przyrost przypada dokładnie na 3 ostatnie miesiace 2020.
    Wczesniej wzrost był naprawde niewielki.
    Ale w wakacje uznano ze wygralismy z covidem, nie przygotowano
    szpitali, we wrzesniu puszczono dzieci do szkoły i ogolnie lekko
    przestano sie przejmowac.

> [...]
    > przecież mam zatkany nos, więc trzeba kupić coś na przeczyszczenie
    > zatok. Ja byłem wtedy bombardowany tą paniką może dwa tygodnie.

    Oczywiscie ze było wiele takich osób.
    Ale korelacja czasowa miedzy fala pandemii która zaczeła sie na
    poczatku pazdziernika a zgonami w tym czasie moim zdaniem mocno podwaza
    teze ze to efekt odłozonych operacji zabiegów etc.
    A to ze ludzie umierali rowniez dlatego ze karetka nie dojechała to
    znam rowniez z własnego otoczenia.

    > ja miałem jeden taki przypadek w rodzinie, więc mogę stwierdzić że
    > coś w tym jest

    Przypadek ze co?

> [...]
    > coraz więcej ludzi ma takie przypadki w swoich rodzinach, więc
    > lepiej rzucić z czapy 75% i wyeliminować argument o zawyżaniu

    Chcesz powiedziec ze jak umarło 100 tys wiecej osób i 80tys miałoby
    wpisany covid to byłoby podejrzane?
    Powiedziałbym wrecz ze byłoby to rozgrzeszajace dla rzadu...

    > ja czekam aż w Texasie wszyscy wymrą, pewnie ziemia będzie tania.

    Norwegowie tez nie umieraja.
    Ba, nawet w 2020 umarło ich mniej niz w 2019.
    Stanmy sie druga Norwegia!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 165. Data: 2021-04-27 08:00:31
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.04.2021 o 19:53, PiteR pisze:
    > in <news:6082d960$0$527$65785112@news.neostrada.pl>

    > To prawda. Prawie nigdy nie miałem gorączki. Od razu zapalenie
    > oskrzeli. Bardzo fajnie koty miałczą przy oddychaniu kiedy się zasypia.

    to jak rozumiem nie pierwsze lata chodzisz w maseczce i unikasz
    zgromadzeń, czy może dopiero w ostatnim roku rząd Ci uświadomił jak
    bardzo chory jesteś?

    Lukasz

  • 166. Data: 2021-04-27 08:07:53
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 26.04.2021 o 18:34, Myjk pisze:
    > Fri, 23 Apr 2021 08:42:38 +0200, quent

    > Napisał zagorzały konfederat. Czyli słusznie jedziesz po linii partii.

    Ja już nie nadążam.... chciałeś mi dojebać czy przybić pionę? :-D

  • 167. Data: 2021-04-27 08:12:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 26.04.2021 o 19:25, Myjk pisze:
    > prowadzisz krucjatę antyszczepionkową,

    To jest poziom dyskusji - krytyczne zdanie świadczy o prowadzeniu
    krucjaty a przecież pisał tylko o przypadku swojego dziecka!
    Dramat

  • 168. Data: 2021-04-27 08:13:28
    Od: quent <x...@x...com>

    > Pomiędzy półtora roku a dwoma latami nie ma żadnych szczepień obowiązkowych.
    Obowiązkowe szczepienia kończą się jak dziecko ma półtora roku.

    Widać, żeś dzieci nie miał.

  • 169. Data: 2021-04-27 08:28:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 27 Apr 2021 03:59:57 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Marku, w 2020 zmarło nagle przez 3 miesiace 100 tys ludzi wiecej
    > niz
    > zwykle.

    Budziku, już dostałeś odpowiedź. To jest efekt braku odpowiedniej
    pomocy na czas. Zdajesz sobie sprawę np. jaki jest wymagany maks
    czas (w minutach!) na zrobienie koronarografii pacjentowi po
    zawale, aby w najlepszym przypadku nie dostał bardzo poważnych
    powikłań z powodu niedokrwienia mięśnia sercowego a ile trwa
    oczekiwanie na wynik testu covid, który wstrzymuje koronarografię?
    Nie ma znaczenia jak bardzo będziesz zaklinał rzeczywistość.
    Pokaż statystyki śmierci na grypę w od 1 marca 2020 do dziś. Pomogę, nie musisz
    szukać. Jest zero. Nagle magicznie grypa stała się nie śmiertelna. Ostatnie
    zanotowane dane sprzed covid to 64 osoby na sezon grypowy. Teraz uwaga najciekawsze:
    wg statystyk Flumomo (https://www.eurosurveillance.org/content/10.2807/15
    60-7917.ES.2017.22.14.30506#figuresntables) to 64 to jest mocno niedoszacowane i
    rzeczywisty poziom zgonów w grupie 65+ w Polsce to około 6500 osób rocznie.
    Nagle przestało umierać 6tys osób, no cud.

    > Nie jest tajemnica ze to teoria wyssana z jakiegos amerykanskiego

    Nie wiem skąd wziąłeś tą amerykańską bzdurę, coś słyszałeś ale nie
    zrozumiałeś. Plotka jaką w mediach obalono dotyczyła idiotycznej
    tezy, że lekarze wpisują powód covid _bez_ pozytywnego testu.
    Jak widać nie masz w kręgu znajomych lekarzy pracujących w szpitalu
    i nie zdajesz sobie sprawy ze skali tego zjawiska jakim jest
    wpisywanie przyczyny "covid" przy zgonie osoby pozytywnej na covid.

    > Ale widze ze jeszcze nikt z twoich znajomych na to nie umarł,
    > pewnie
    > stad takie lekkie podejscie

    Dwie osoby. Obie miały typowe objawy bezobjawowego covida a zmarły z
    powodu braku specjalistycznej pomocy na czas, obu wpisano covid jako
    przyczyna TYLKO z powodu tego, że byli covid pozytywni. Więc daruj
    sobie cienkie wrzutki oparte o statystyki śmierci "z powodu covid".

    --
    Marek

  • 170. Data: 2021-04-27 08:30:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.04.2021 21:19, PiteR wrote:
    > Ja mam drugi strzał w czerwcu i trochę się cykam
    > ale chcę latać jak najszybciej. Jeśli powstaną jakieś przepustki czy
    > identyfikatory. Po za tym są pomysły no jab no job. Różnie bywa.

    Nawet stempelek na kark, byle szybciej już pozwolili...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz