  • 221. Data: 2021-04-28 09:34:03
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 28 kwietnia 2021 o 00:26:16 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    zwykła maseczka ma wystarczająco duża skuteczność żeby ją z powodzeniem stosować w
    okresie grypowym. Wiedza o tym powinna być powszechna tak jak jest w krajach
    azjatyckich. Oczywiście w okresie grypowym należy maksymalnie ograniczyć kontakty z
    innymi. Zwłaszcza jeśli to możliwe dzieci chodzących do przedszkoli i niskich klas w
    szkole z dziadkami. Tylko jak to zrobić w kraju w którym na łeb jest 11 litrów sprytu
    rocznie.

    > Największy problem jest w tym, że nadal nie ogarniasz, że maseczka nie
    > chroni nosiciela choroby przed zakażeniem :) Na szczęście własne, wyższe
    > IQ chroni przed debilem :D
    >
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > NASZE KŁAMSTWA SĄ PRAWDĄ
    Znowu nie pytany odpowiadasz.

  • 222. Data: 2021-04-28 09:56:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    szkole z dziadkami. Tylko jak to zrobić w kraju w którym na łeb jest 11 litrów sprytu

    To nie czytaj, łosiu :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 223. Data: 2021-04-28 10:15:42
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 17:47, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > A jest tak? Bo te informacje które ja znam to było ze znajomy
    > znajomego, ciotka brata itd...

    u mnie wujek, ale to w Polsce
    Poza tym znam blisko kogoś na oddziale vidocowym, ma zakaz wypowiadania
    się na ten temat - obłożenie małe (czyli blokujemy pusty szpital który
    mógłby uratować innych), a pacjenci trafiają już w ciężkim stanie

    Lukasz

  • 224. Data: 2021-04-28 10:16:57
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 17:01, FEniks pisze:

    > Jedni sieją panikę, inni zbyt lekko do tego podchodzą. Która postawa
    > robi więcej szkody?

    ciężko powiedzieć, pewnie obydwie.

    Lukasz

  • 225. Data: 2021-04-28 10:45:54
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 26.04.2021 o 22:39, Pete pisze:
    > Wiesz ile czasu trwała światowa epidemia hiszpanki?
    > Bez szczepionek, respiratorów i maseczek?
    > 100 lat temu.

    Komuniści i inni zamordyści nie są w stanie przyjąć jakichkolwiek
    argumentów.
    Ma być totalnie czyli każdy ma mieć tak samo, tyle samo i szczekać tak
    jak kazali.
    Postępowanie rządu przy tej pandemii jest skrajnie nietransparentne. Nie
    odpowiadają na interpelacje, pytania od lekarzy.
    Od razu pada podejrzenie o korupcję.
    Jednak jeśli zadajesz pytania, kwestionujesz - jesteś foliarzem a więc
    wszystko co mówisz jest brednią.
    Pożytecznych idiotów w społeczeństwie zawsze jest dostatek więc rządowi
    to na rękę.

  • 226. Data: 2021-04-28 12:41:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 27.04.2021 20:41 you wrote:

    > No dobrze, nie zapalenie płuc, nie wstrząs anafilaktyczny, to w
    > takim razie nie rozumiem, po co w tym szpitalu się znaleźliście.

    Poczytaj sobie wątek od początku. Opisałem dlaczego.

    > Pytanie było nie o ilość wkłuć, a o nazwę szczepionki. To o wiele
    > łatwiej zapamiętać.

    Ty mnie pytasz o nazwę, a ja ciebie pytam o ilość.
    Jak już pisarz ilość, to będziemy wiedzieć ile nazw trzeba zapamiętać.

    > I owszem, pamiętam nazwy szczepionek moich dzieci, chociaż żadnych
    > sensacji w postaci pobytów w szpitalu nie miały.

    Dawaj, bez zaglądania do książeczki.

    > Żeby sprawdzić dokładnie ile tych wkłuć było, muszę zajrzeć do
    > książeczki zdrowia, nie stanowi to jednak żadnego problemu. Moje
    > młodsze do końca 2. r.ż miało 7 wkłuć obowiązkowych i 3
    > nieobowiązkowe. Złożyło się na to 5 różnych szczepionek, w tym 2
    > podane od razu po urodzeniu w szpitalu. Wkłuć miało mniej, ponieważ
    > kupowałam szczepionki skojarzone.

    No to słabo.
    Aktualny kalendarz pokazuje 20 szczepionek obowiązkowych do 18 mc-a.
    I 3 opcjonalne.

    https://szczepienia.pzh.gov.
    pl/wp-content/uploads/2021/02/Kalendarz-szczepien-20
    21-1170x827.png

    > jw.

    Czyli słabo.

    > Zdaje się, że pobyty w szpitalu, wizyty u pediatry itd. są
    > finansowane z NFZ.

    Chyba u służb mundurowych. L4 rodzica nadal 80%. Pobyt rodziców w
    szpitalu już podobno bezpłatny jest, ale to musiałby ktoś potwierdzić.
    A jak po szczepieniu rehabilitacja dziecka będzie długotrwała, to też
    NFZ skomentuje opiekę i koszty rehabilitacji?

    --
    Pete

  • 227. Data: 2021-04-28 12:53:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 27.04.2021 21:48 you wrote:

    > Jesteś antyszczepionkowcem, to ten sam sort, do którego żadne
    > argumenty nie docierają. Ja zaś uważam, że szczepionki na grypę
    > sezonową powinny być obowiązkowe, bo mam dosyć ciągłego leczenia
    > siebie i syna (wydając cyklicznie na leki 3x tyle co jest warta
    > szczepionka która chroni albo znacznie łagodzi objawy, tak,
    > szczepiłem się i takie właśnie mam obserwacje), który więcej w domu
    > siedzi niż w żłobku -- bo w domu potrafi 3 tygodnie siedzieć i nie
    > pociągnąć nawet nosem, a jak tylko pójdzie do żłoba to najdalej po 3
    > dniach łapie jakieś dziadostwo od innych dzieci co to ich rodzice
> [...]

    A teraz spróbuj się skupić i wytłumacz logikę postępowania.
    Szczepisz siebie i dziecko. Mimo tego, dziecko choruje za każdym razem
    kiedy idzie do przedszkola. Załóżmy, że wszystkie dzieci w przedszkolu
    zostały zaszczepione.
    Jeśli twoje dziecko łapie grypę mimo zaszczepienia, to każde z tych
    dzieciaków z przedszkola może zachorować. I przekazać innym
    zaszczepionym.

    Jeśli zatem jest sens szczepienia skoro w niczym nie pomaga?

    P.s.
    Zacznij szukać przyczyn słabej odporności w swoim środowisku zanim
    zaczniesz strzelać do wszystkich dookoła.

    P.p.s.
    Ciach pozostałe brednie komunisty rodem z ChRLD.

    --
    Pete

  • 228. Data: 2021-04-28 16:59:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 28 Apr 2021 12:53:36 +0200, Pete

    > A teraz spróbuj się skupić i wytłumacz logikę postępowania.

    W tym co napisałeś poniżej nie ma ani wiedzy ani logiki.

    > Szczepisz siebie i dziecko. Mimo tego, dziecko choruje za każdym razem
    > kiedy idzie do przedszkola. Załóżmy, że wszystkie dzieci w przedszkolu
    > zostały zaszczepione.

    Sam się skup i przestań manipulować zakładając z góry że szczepionka
    niczego nie zmienia. Z mojego (i nie tylko mojego) doświadczenia wynika że
    szczepionka na grypę chroni mnie przed zarażeniem, albo ZNACZNIE zmniejsza
    przykre dolegliwości a co za tym idzie zmniejsza koszty leczenia a
    dolegliwości nie eliminują mnie np. z pracy. Ergo, twoje założenia są
    wyciągnięte z antyszczepionkowego tyłka.

    > Jeśli twoje dziecko łapie grypę mimo zaszczepienia, to każde z tych
    > dzieciaków z przedszkola może zachorować. I przekazać innym
    > zaszczepionym.

    Ty ewidentnie nie ogarniasz jak działają szczepionki.
    Weź się doucz zanim się weźmiesz za dyskusję.

    > Jeśli zatem jest sens szczepienia skoro w niczym nie pomaga?

    Pomaga, po zaszczepieniu nie chorowałem jak zwykle.

    > P.s.
    > Zacznij szukać przyczyn słabej odporności w swoim środowisku zanim
    > zaczniesz strzelać do wszystkich dookoła.

    ROTFL

    > P.p.s.
    > Ciach pozostałe brednie komunisty rodem z ChRLD.

    ROTFL

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 229. Data: 2021-04-28 17:09:39
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 28.04.2021 o 12:41, Pete pisze:

    > Poczytaj sobie wątek od początku. Opisałem dlaczego.

    Gorączka, drgawki - efekty uboczne podane w ulotkach niemal przy każdej
    szczepionce. Dziwne, że lekarze nie chcieli tego wpisać jako NOP, skoro
    wystąpiły bezpośrednio po podaniu szczepionki. Chyba że jednak nie do
    końca wszystko dobrze pamiętasz...

    > Ty mnie pytasz o nazwę, a ja ciebie pytam o ilość.
    > Jak już pisarz ilość, to będziemy wiedzieć ile nazw trzeba zapamiętać.

    Z powyższego widać, że nie orientujesz się zbytnio w temacie. Ilość
    szczepień wynika z tego, że powtarza się szczepienia _tą_samą_
    szczepionką. Wobec tego do zapamiętania jest znacznie mniej nazw
    szczepionek, niż samych szczepień czyt. wizyt szczepiennych u lekarza.

    > Dawaj, bez zaglądania do książeczki.

    Ale dlaczego? Możesz zajrzeć do książeczki. Tyle o tym piszesz, a nie
    znalazłeś chwili, by zajrzeć i sobie przypomnieć? Bajerujesz.

    > No to słabo.
    > Aktualny kalendarz pokazuje 20 szczepionek obowiązkowych do 18 mc-a.
    > I 3 opcjonalne.

    No to przeczytaj teraz Ty dokładnie, także to co zalinkowałeś. Jeszcze
    raz -  20 szczepień nie znaczy, że jest 20 różnych szczepionek, bo w
    ciągu tych 18 miesięcy powtarza się te same szczepienia.

    Poza tym jak już pisałam poprzednio, moim dzieciom kupowałam szczepionki
    skojarzone, czyli przy jednym wkłuciu podawane były szczepienia na kilka
    chorób.

> [...]
    > A jak po szczepieniu rehabilitacja dziecka będzie długotrwała, to też
    > NFZ skomentuje opiekę i koszty rehabilitacji?

    Po prostu finansowanie jest z grubsza takie, jak w przypadku wszelkich
    innych chorób i zdarzeń losowych.

    --
    Ewa

  • 230. Data: 2021-04-28 17:21:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Apr 2021 23:20:46 +0200, Marek

    > Nikt nie powiedział, że to jedynie wina szczepionek. W tym przypadku
    > dyskusja sprowokowała do wskania akurat czynnika antyszczepionkowego.
    > Antyszczepionkowcy są tylko jednym z wielu czynników, które mogą
    > przyczynić się trochę do koniecznej depopulacji i przewietrzenia
    > planety.

    Ja się zgadzam że ludzi jest zbyt dużo, ale ograniczenia można wprowadzić z
    innej strony niż akurat ze strony szczepionek które chronią przecież w
    pełni zdorwych (genetycznie) ludzi. W normalnych warunkach (mniejszej
    ilości ludzi) możliwe że by nie chorowali, ale jak jest tyle ludzi na sobie
    i siłą rzeczy tyle patogenów atakujących, to i "normalni" chorują.

    > Przyroda oraz narzędzia jakimi się posługuje od 3.5mld lat nie widzi
    > w tym absolutnie żadnej potrzeby, wręcz przeciwnie.

    Z tym się takżę zgadzam, dlatego jestem przeciwny temu co się dzieje
    aktualnie w temacie aborcji. Niemniej tylko zwracałem uwagę, że nie trzeba
    obwiniać szczepionek, bo dużo wcześniej powinna być naturalna selekcja. Jak
    już jest i żyje, to choroby generują tylko niepotrzebne koszty i inne
    problemy dla społeczeństwa.

    > Królu Złoty idź i głoś tą dobrą nowinę. W samej PL dziesiątki tysięcy
    > już jej zaufało i mają po kilka (rekordziści nawet trójkę pod rząd)
    > dzieci chorych nieuleczalnie i wymagających stałej opieki. Skazuj
    > kolejne osobniki na cierpienie, bo przecież "najczęściej tak nie
    > jest", rozmnażać się trzeba na siłę i może kolejny raz się uda.
    > Brawo, oklaski.

    Czyli nie zrozumiałeś, dlatego patrz wyżej.

    Serio? :P

    --
    Pozdor
    Myjk