  • 41. Data: 2021-04-23 21:07:27
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:op.02a8byrsg01fvf@l-259.harvard.local>
    user Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

    > Ja się będę szczepił, ale nie jest tak różowo.
    > Moja Teściowa (77 lat) 2 tygodnie po Pfizerze dostała zakrzepicy.

    hmm czyli Pfizer choć inny i droższy nie gwarantuje lepszości.

    :/

    --
    Piter

  • 42. Data: 2021-04-23 21:39:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.04.2021 o 16:00, Uzytkownik pisze:

    > No to zenusiu ty chuju osrany wymień tych wszystkich, którzy to
    > napisali, bo wyraz "napisali" dotyczy liczby mnogiej, a póki co to jest
    > osamotniony ToMaszek. Drugi taki jak ty, który leczy swoje kompleksy,
    > przypierdalając się bezpodstawnie do osób, które odważyły się kiedyś
    > zwrócić mu uwagę, że pisze głupoty i mieć odmienne zdanie. Jak widać
    > macie dużo wspólnego.

    spikowałeś moje uwagi względem Ciebie. To raczej ja jestem zazwyczaj
    kopany za pytania dla czego, a Ty masz w zwyczaju nie używać argumentów.
    Co Ci teraz zrobiłem że wezwałeś mnie do tablicy?

    ToMasz

    Wstaw mi tutaj jak się przypierdzieliłem albo... przeproś

  • 43. Data: 2021-04-23 21:41:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.04.2021 o 08:02, quent pisze:

    > 2 lata mnie tu nie było ale widzę, że Kogutek dalej podnosi ciśnienie na
    > grupie ;-D

    nie zupełnie. TYM razem dostał kopa bez przyczyny. A że większości to
    odpowiada, to już inna sprawa. Znaczy sprawa ich kultury osobistej

    ToMasz

  • 44. Data: 2021-04-23 23:46:59
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 23.04.2021 21:07, PiteR wrote:
    > in <news:op.02a8byrsg01fvf@l-259.harvard.local>

    > hmm czyli Pfizer choć inny i droższy nie gwarantuje lepszości.
    >
    > :/

    Ale to jest opinia jednego usera usenetu :-) Jakoś nie słychać szerzej o
    tym.

  • 45. Data: 2021-04-24 07:17:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2021 o 23:46 KIKI <y...@p...uu> pisze:

    > Ale to jest opinia jednego usera usenetu :-) Jakoś nie słychać szerzej o
    > tym.

    To nie opinia ale diagnoza lekarza, na podstawie, której podjęto skuteczne
    leczenie..
    Każda szczepionka ma skutki uboczne i od organizmu zależy jak na nie
    zareaguje. Trzeba być czujnym wobec siebie i bliskich i w razie czego
    szybko reagować.
    Co ciekawe Teściu (lat 82 ale całkiem na chodzie, też szczepiony) nie
    rozpoznał u Teściowej niczego niepokojącego.
    Żona po 2 min rozmowy telefonicznej już wiedziała, że dzieje się cos
    złego. Teściowa wolniej mówiła, dłużej zbierała myśli - powoli jej z mózg
    odcinało.

    TG

  • 46. Data: 2021-04-24 07:18:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2021 o 19:55 FEniks <x...@p...fm> pisze:

    > Po pierwszej czy po drugiej dawce te przygody?

    Po pierwszej, druga ma być na początku maja.

    TG

  • 47. Data: 2021-04-24 08:25:15
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-23 o 10:08, karaluch Zenek Kapelinder pisze:

    > Kolejne minuty że swojego chujowego życia mi poświęciłeś.
    zenusiu, nie pochlebiaj sobie. ty to masz klawe życie! nie masz kobiety,
    nie masz nawet psa, żresz kocie odpadki ze śmietników, czasem trafia ci
    się luksusowe pomidory po 1 zł/kg. high life! ;-)))
    >Nie zrobiłem lobotomii bo jesteś antyreklamą lobotomii.
    zenusiu, to zrób sobie chociaz lewatywe bo zasrywasz wszelkie możliwe
    fora swymi "mondrościami". ;-)))

    --
    Runt

  • 48. Data: 2021-04-24 09:41:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-23 o 21:39, ToMasz pisze:

> [...]
    >
    > ToMasz
    >
    > Wstaw mi tutaj jak się przypierdzieliłem albo... przeproś

    Nikt Cię tu nie "wywoływał do tablicy" tylko sam wszcząłeś awanturę.
    Płacą Ci za to?

    --------------------------------

    Teraz zachowam się jak ToMaszek.

    "Może weź idź na spacer i pomyśl. Kup sobie banana, zjedz go dla
    zdrowia". Ty w zwyczaju nie masz używania argumentów. Argumenty będę
    uznawał tylko takie i tylko wtedy, kiedy będą mi pasowały i będą zgodne
    z moimi. Teraz przedstaw mi argumenty, że to Ty kopiesz i obrażasz się
    jak ktoś Ci udowadnia błędy, albo mnie przeproś.

    "Jak Ci kiedyś będą gwałcić córkę na Twoich oczach i spalą dom, pamiętaj
    że sam wiatr siałeś. Przesadzam? To popatrz, poczytaj wiadomości do
    jakich podziałów doprowadza taka postawa."

    P.S.

    Nie musisz odpowiadać na ostatnie pytanie, bo ToMaszek nie ma w zwyczaju
    wyjaśniać o co mu chodziło pisząc głupoty i oderwane od rzeczywistości i
    tematu slogany, a na zadane pytania i prośby o wyjaśnienie, nabiera wody ...

    ---------------------------------

    Dochodzę do wniosku, że Ty i Zenuś macie dużo wspólnego. Obaj jesteście
    biedni i nienawidzicie osób, które coś w życiu osiągnęły i mają pieniądze.

    Świadczy o tym choćby ten fragment Twojej wypowiedzi:

    "(...)
    reszta głupoty. Fajnie się gada bogatym ludziom co jest lepsze.
    Wybieracie co Wam wygodniejsze i macie spokojne sumienie, bo każdy
    wydatek jest racjonalnie uargumentowany. bez prawa poniesienia
    kontrargumentów. Majka się pytała czy ogarnie to w 20tyś. domyślam się
    więc że ma na zmianę sposobu ogrzewania ograniczone środki finansowe.
    Kto tu stara się podać tanie rozwiązania?
    pierwszy argument: ja tak mam
    drugi argument: musi być drogo i skomplikowanie bo tani i prosty termet
    jest awaryjny. to że ma 7 lat gwarancji i działa  w tysiącach domów,
    gdzie nikt się nie zastanawia czy można byłoby skomplikować instalację -
    to już nie ważne"

    Oczywiście wg Ciebie to co ja napisałem to były głupoty, a jako
    argumenty stawiasz taniość, taniość i jeszcze raz taniość i moje
    argumenty są moje i jedynie słuszne.

    Gdzie udowodniłem, że z palcem w d... autorka tamtego tematu zmieści się
    w założonych przez nią finansach z kotłem, który ja zaproponowałem, a
    będzie w tym przypadku o wiele lepszym rozwiązaniem i wcale nie będzie
    droższym od Twojej propozycji. Później przez cały wątek bijesz pianę i
    oczekujesz, że ja Ci przyznam rację, a przy tym w każdej wypowiedzi mnie
    dyskredytujesz, aby pokazać światu jaki to ze mnie ch..... instalator,
    złodziej, naciągacz i ch.... wie co jeszcze. Teraz szukasz każdej
    możliwej okazji, aby mi przywalić i się odegrać, za to, że jesteś biedny.

    Ponadto udowodniłem, że 7 lat gwarancji to mrzonki i obarczone jest
    wydaniem dużo większej kasy niż za kocioł, który ja zaproponowałem, a do
    tego montaż zaproponowanego przeze mnie kotła będzie dużo prostszy, a
    instalacja mniej skomplikowana, a Ty dalej swoje i mnie obrażasz.

    Tak niestety wygląda dyskusja z ToMaszkiem.

    Żal mi Ciebie chłopaku, bo faktycznie jesteś biedny z takim myśleniem i
    postrzeganiem innych ludzi oraz nienawiścią do osób lepiej sytuowanych
    od Ciebie.

  • 49. Data: 2021-04-24 09:52:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 24 kwietnia 2021 o 09:41:33 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    >
    > Żal mi Ciebie chłopaku, bo faktycznie jesteś biedny z takim myśleniem i
    > postrzeganiem innych ludzi oraz nienawiścią do osób lepiej sytuowanych
    Pisali ci już użyszkodnik że debil jesteś czy jestem pierwszy?

  • 50. Data: 2021-04-24 11:10:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 23.04.2021 20:53 you wrote:

    > in <news:6082d960$0$527$65785112@news.neostrada.pl> user KIKI pisze
    > tak:
    > To prawda. Prawie nigdy nie miałem gorączki. Od razu zapalenie
    > oskrzeli. Bardzo fajnie koty miałczą przy oddychaniu kiedy się
    > zasypia. Słyszałem od ozdrowieńca, że trwale zmienił się smak. Minął
    > miesiąc. Miejmy nadzieje, że się naprawi.

    Mi wrócił po niecałych dwóch tygodniach. Łycha smakuje tak samo (???)

    --
    Pete