  • 561. Data: 2021-05-09 23:14:09
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 9 May 2021 21:39:16 +0100, ddddddddddddd

    > tak
    > olać szczepiania
    > nie, kto chce niech się szczepi

    Czyli nadal nie porównałeś statystyk grypy na którą się powoływałeś i
    covidu z którym się obecnie zmagamy. Znamienne.

    > raczej ludzka. Jak będzie duża śmiertelność na jakąś chorobę, lub po
    > prostu stwierdzę że szczepionka przyniesie mi więcej korzyści, to i ja
    > się zaszczepię

    O ile zdążysz. Zresztą jak pokazuje historia, to ludzie wcale się nie uczą
    i nie czerpią z wiedzy. Np. od 100 lat się trąbi o smogu, ale mundre polaki
    wiedzą lepiej i się nadal trują wyziewami z kominów (i wydechów)
    wszelakich.

    > A ja śmiem twierdzić, że be całej tej szopki byłoby tak samo jak co roku

    Boś ignorant, ale to już wiadomo od dawna.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 562. Data: 2021-05-09 23:16:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 09.05.2021 21:35 you wrote:

    Spieprzaj dziadu

    --
    Pete

  • 563. Data: 2021-05-09 23:16:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 09.05.2021 23:00 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Nieprawda

    Tupnij jeszcze nóżką.

    > Chcesz rozmawiac o walorach zdrowotnych czy o bzdurnych przepisach
    > typu "zakaz wstepu do lasu" i wiele innych?

    Zgadnij :-P

    --
    Pete

  • 564. Data: 2021-05-09 23:20:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 09 May 2021 22:00:14 +0200, Kubuś Puchatek

    > Skoro z testu nic nie wynika, to po co się testować?
    > A może coś wynika i po prostu nie miałeś covida a zwykłą grypę?

    To nie do mnie, tylko do najmundrzejszego w temacie Pete. To on twierdzi że
    miał, że już jest odporny i szczepionka jest mu nie potrzebna. I nie daje
    mu do myślenia że szczepionka nie bez powodu ma dwie dawki, a może nawet
    trzy (celem utrwalenia odporności, tudzież eliminacji patogenu z populacji
    czego nie osiagnie się odchorowując -- tak samo jak nie osiagnęło się
    odporności przy pospolitej grypie).

    > Nie wyłapałeś ironii. Uważam, że szczepienia na ospę, odrę, czy
    > Heinego-Medina są bardzo ważne.
    > Grypa? Już nie mam tej pewności.

    To ironia czy nie ironia? Skoro udowodnione jest że szczepionki działają na
    ospę itp. to czemu mają nie działać na grypę? Jedyna różnica jest taka, że
    szczepionka na grypę nie jest obowiązkowa i szczepi się tylko mały procent
    który nie chce chorować albo lepiej znosić, podczas gdy na inne choroby
    szczepi się obowiązkowo.

    > No właśnie, jakiej mutagenności (bo to zdanie to praktycznie cytat z
    > Twojej wypowiedzi)?

    To znowu pytanie do Pete, bo to on twierdzi że wirusy tak szybko mutują, że
    szczepionki przestają działać. Czy na grypę co roku trzeba wymyślać nową
    szczepionkę na zmutowany wirus? Nie, trzeba tylko dobrać szczepionkę na
    odpowiedni typ.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 565. Data: 2021-05-09 23:21:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    09 May 2021 21:00:00 GMT, Budzik

    > A to jest w sumie ciekawe zagadnienie.
    > Widział ktos jakies badania gdzie porownuje sie zachorowalnosc na grype
    > w spoleczenstwach gdzie szczepi sie po 70% ludzi vs takie jak nasze
    > gdzie szczepią sie 2 procenty?

    A gdzieś się w ogóle szczepi grypę powyżej 70%? Chyba nigdzie nie jest to
    obowiązkowe, bo grypa nie wypada tak groźnie jak covid.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 566. Data: 2021-05-09 23:22:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Kubuś Puchatek.
    On 09.05.2021 20:09 you wrote:

    > sem, jestem
    > kilka
    > oja
    > iczony jako
    > Daj spok=C3=B3j, jeste=C5=9B dzbanem, lemingiem i foliarzem, bo nie
    > wier= zysz w = szczepionki na covid. Gdyby wszyscy wierzyli i
    > si=C4=99 zaszczepili, to = = ograniczyliby=C5=9Bmy covid tak jak
    > odr=C4=99, gru=C5=BAlic=C4=99, ksztu= siec... Tak przy okazji,
    > dlaczego szczepionki na gryp=C4=99 nie wyeliminowaly pa= togenu =

    Bo antyszczepionkowcy wykupili wszystkie szczepionki na grypę i biedne
    lemingi nie miały czym zaszczepić siebie i obowiązkowo innych.

    Nie ma sensu dyskutować z idiotą, który twierdzi, że osoba z objawami
    swoistymi i pozytywnym testem PCR może nie mieć przeciwciał a każda
    osoba zaszczepiona je ma.

    Przestałem mu cokolwiek tłumaczyć bo to głąb.

    --
    Pete

  • 567. Data: 2021-05-09 23:40:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > A gdzieś się w ogóle szczepi grypę powyżej 70%? Chyba nigdzie nie
    > jest to obowiązkowe, bo grypa nie wypada tak groźnie jak covid.

    Rzeczywiście nigdzie.
    Wielka brytania - 60%
    Holandia 50%
    To najwyzsze wspolczynniki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 568. Data: 2021-05-09 23:40:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > myślę że jeszcze sporo czasu (w sensie minimum kilka lat) da się.
    > Stracą na tym ci, którzy próbowali swoją pracą do czegoś dojść;
    > zyskają ci, którym do szczęścia potrzebny jest netflix i dochód
    > gwarantowany

    A ja mam wrażenie ze nie da sie.
    juz teraz zadłuzenie wzrosło katastrofalnie, juz teraz mamy oficjalnie
    5% inflacji. A to tylko rok przy czym znaczaca pomoc była przezp
    ierwsze 3 miesiace.

    > już nawet nie czytam, ale jakiś nagłówek mi się przewinął, że
    > teraz nagle myjki będą się czuły bezpiecznie bez masek, ale w
    > rękawiczkach

    Przeczytaj co napisałem.
    Nie mowie o tym co na papierze tylko o tym co wsród ludzi.

    > a moim zdaniem obostrzeń nie zniosą, a fale będą powracać - widzę
    > w tym spory potencjał zarobkowy ;)

    Czyli mamy zakład?
    Hotele i restauracje za rok na majówke otwarte - pije whysky.
    Zamkniete - ty pijesz.
    Moze byc ta która zaproponowałem? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 569. Data: 2021-05-09 23:40:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Tupnij jeszcze nóżką.

    Jak masz odpisywac tylko po to zeby odpisac to sobie daruj.
    Odpornosc po przejsciu choroby utrzymuje sie kilka miesiecy ale juz po
    3 poziom antyciał jest znaczaco rozny.
    Zreszta od poczatku jest on bardzo rozny w zaleznosci od organizmu.
    Ile przeciwciała beda sie utrzymywac po szczepieniu to jeszcze nie
    wiadomo, ale juz widac ze dłuzej niz po przebyciu choroby i ze poziom
    jest wielokrotnie wyzszy.

    > Zgadnij :-P

    Wydaje mi sie ze roznimy sie pogladami tylko w jednym aspekcie.
    Na ten drugi patrzymy w podobny sposób.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 570. Data: 2021-05-10 07:54:53
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 09.05.2021 o 22:40, Budzik pisze:
> [...]
    > juz teraz zadłuzenie wzrosło katastrofalnie, juz teraz mamy oficjalnie
    > 5% inflacji. A to tylko rok przy czym znaczaca pomoc była przezp

    I nadal będzie 5-7% inflacji - tej oficjalnej, bo realnej kilkanaście %.
    Dzięki temu w ciągu kilku lat zadłużenie spadnie do kilku procent
    obecnej wartości - warto ten czas przetrzymać (bo że oszczędności też,
    to się nikt nie będzie przejmował). Na koniec stwierdzimy, że ten system
    finansowy był zły i przejdziemy na walutę cyfrową, pewnie docelowo z
    terminem ważności, żebyś nie musiał oszczędzać.
    Tak, jest szansa że dodruk spadnie, a dokładniej - będzie się nim
    regulować inflację, aby jak najdłużej utrzymać przy życiu tego trupa

    > Przeczytaj co napisałem.
    > Nie mowie o tym co na papierze tylko o tym co wsród ludzi.

    no pewnie coraz więcej ludzi będzie żyło po swojemu, ale to nie oznacza,
    że obostrzeń nie będzie. Tak samo w tym roku mogę wyjechać na wakacje -
    tylko kosztuje to kilka tysięcy funtów więcej niż zwykle (wiem, że
    niewielu tak to liczy, ale w moim przypadku to 3x test przy powrocie,
    być może jakiś przy wylocie - to już blisko tysiak gbp na rodzinę. Do
    tego zakaz pracy po powrocie). Nie wyjadę, wolę zaoszczędzić pieniądze,
    dopóki jeszcze można...

    > Czyli mamy zakład?
    > Hotele i restauracje za rok na majówke otwarte - pije whysky.

    to czy będą otwarte czy zamknięte na majówkę, to jedna rzecz - i nie
    mówię że nie będą.Wręcz jestem pewny, że będą czasowo otwierać klatkę,
    bo inaczej ludzie się zbuntują. A jak powoli będzie się zacieśniać
    pętlę, to nawet nie zauważą, baa- nawet sami będą tego chcieli dla
    'własnego bezpieczeństwa'

    > Zamkniete - ty pijesz.

    wszystko normalnie działające cały przyszły rok - ty pijesz :)
    dalsze gotowanie żaby - piję ja :)

    > Moze byc ta która zaproponowałem? ;-D

    jak najbardziej :)

    Lukasz