  • 61. Data: 2021-04-24 14:23:28
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    > Naprawdę polecam lekturę :-) Nie zawiedziecie się :-)

    i jej dalszą część:

    http://www.planetaislam.com/praktyka/psy_nieczystosc
    .htm

  • 62. Data: 2021-04-24 14:54:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, KIKI.
    On 24.04.2021 14:00 you wrote:

    > Są osobnicze skłonności do wstrząsu po zjedzeniu orzechów. Możliwe,
    > że dziewczynka zareagowała na składnik szczepionki.

    To nie był wstrząs. Córka była jedną noga na tamtym świecie. 41,5C nie
    dające się zbić żadnym medykamentem.
    Dodatkowo drgawki gorączkowe i utrata przytomności.

    W szpitalu procedury ratujące życie.

    Nie zaryzykuję więcej, i niech mnie oszołomy nazywają
    antyszczepionkowcem i porównują do antypsiego Araba, w dupie to mam.

    --
    Pete

  • 63. Data: 2021-04-24 16:15:43
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 24.04.2021 14:54, Pete wrote:

    > To nie był wstrząs. Córka była jedną noga na tamtym świecie. 41,5C nie
    > dające się zbić żadnym medykamentem.
    > Dodatkowo drgawki gorączkowe i utrata przytomności.

    To jak nie wstrząs to co to było?
    Jak nie reakcja alergiczna to co?
    Na co córka choruje?

    > W szpitalu procedury ratujące życie.
    >
    > Nie zaryzykuję więcej, i niech mnie oszołomy nazywają
    > antyszczepionkowcem i porównują do antypsiego Araba, w dupie to mam.

    A co to była za szczepionka? W jakim wieku?

  • 64. Data: 2021-04-24 16:52:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, KIKI.
    On 24.04.2021 16:15 you wrote:

    > To jak nie wstrząs to co to było?

    W sensie nie wstrząs alergiczny. Taki by minął pod kilku godzinach.
    U nas po kilku godzinach dopiero choroba zaczęła się rozkręcać.
    To była normalna reakcja obronna organizmu na podany patogen. Albo na
    inne gówno wchodzące w skład szczepionki.

    > Jak nie reakcja alergiczna to co? Na co córka choruje?

    Na nic nie choruje. Zdrowa jak koń, nawet ode mnie Covida nie przejęła.

    Nie pamiętam. Miała poniżej 2 lat.

    --
    Pete

  • 65. Data: 2021-04-24 16:58:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60840842$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    user KIKI pisze tak:

    > Od tamtego czasu zanim mi podali lek w zastrzyku to mi robili
    > próbę podskórną w przedramię i wyszło, że to penicylina.

    a nie powinni zawsze robić test trzech pagórków?

    > Kiedyś mnie drażniła sierść kota, a teraz mam kilka kotów :-) Czy
    > to oznacza, że powinno się koty wytępić?

    tak

    --
    Piter

    i nakazał Pan w sobotę kosić trawę
    a w niedzielę odpoczywać

  • 66. Data: 2021-04-24 17:04:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60834052$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    user KIKI pisze tak:

    > Ale to jest opinia jednego usera usenetu :-) Jakoś nie słychać
    > szerzej o tym.

    Jestem jednoosobowy. Nie mam avatara ani backupu w chmurze.
    Jeden przypadek wystarczy.

    a gdyby to była wasza matka?

    --
    Piter

  • 67. Data: 2021-04-24 17:15:40
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 24.04.2021 17:04, PiteR wrote:
    > in <news:60834052$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>

    > Jestem jednoosobowy. Nie mam avatara ani backupu w chmurze.
    > Jeden przypadek wystarczy.
    >
    > a gdyby to była wasza matka?

    Edison usiłował przed sądem udowodnić, że prąd przemienny Tesli jest
    śmiertelnie niebezpieczny. Czy to znaczy, że powinien powstać ruch
    antyprądowo-zmieny?
    Ileś osób ginie rocznie od prądu i na pewno więcej niż od szczepionek.
    Gorsze spustoszenie robi covid-19.

  • 68. Data: 2021-04-24 17:19:11
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 24.04.2021 16:58, PiteR wrote:

    > tak

    A może powinno się podawać preparaty niejakiego Zięby zamiast
    szczepionek? On ma lekarstwo na każdą chorobę, nawet na covid-19.

    A jak uważasz czy kwantowy analizator zdrowia coś daje? Mówię o tych
    walizeczkach z Allegro?

  • 69. Data: 2021-04-24 18:00:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, KIKI.
    On 24.04.2021 17:15 you wrote:

    > Edison usiłował przed sądem udowodnić, że prąd przemienny Tesli jest
    > śmiertelnie niebezpieczny. Czy to znaczy, że powinien powstać ruch
    > antyprądowo-zmieny?

    Na pewno by powstał, gdyby każdy obywatel miał obowiązek raz rocznie
    weryfikować czy prąd przemienny zabija.

    > Ileś osób ginie rocznie od prądu i na pewno więcej niż od
    > szczepionek.

    Problem się zrobi gdy to ty albo twoje dziecko umrze po podaniu
    szczepionki.
    Łatwo się krzyczy na przeciwnych obowiązkowym szczepieniom dopóki samemu
    się nie doświadczy powikłań poszczepiennych.

    > Gorsze spustoszenie robi covid-19.

    Kto chce niech się szczepi. Ja jestem przeciwny obowiązkowym
    szczepieniom. Zwłaszcza że powołania po szczepieniu finansują sami
    pacjenci bądź ich rodzice.

    --
    Pete

  • 70. Data: 2021-04-24 18:51:50
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 24.04.2021 o 11:16, Pete pisze:

> [...]
    > przyczyna pobytu w szpitalu zamiast NOP, i na nasze żądanie wpisania NOP
    > do wypisu, pani ordynator powiedziała dosłownie "nie wpiszę i co mi pan

    Powikłania poszczepienne można zgłaszać samemu, w ulotce szczepionki
    jest podana strona. Ja kiedyś kontrolnie zgłosiłam mailowo powikłanie w
    postaci obrzęku u synka i, o dziwo, dostałam odpowiedź wraz z numerem
    rejestru zgłoszenia. Ktoś tu też niżej podaje stronę rządową.

    --
    Ewa