  • Data: 2014-09-01 10:41:06
    Temat: Re: Szklarnia i pompa ciepła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 31 Aug 2014 12:14:48 -0700 (PDT), Adam

    > Gdybys mial sprawna klimatyzacje to nie mialoby Cie
    > co mierzic bo w domu byloby i tak chlodno :-)

    Będę miał dużo sprawniejsze chłodzenie niż twoje dwa doraźne splity, nawet
    jeśli wrzeźbisz je w ściany i podepniesz do anemostatów. Ale ponieważ nie
    jestem rozrzutny, to i tak mnie będzie mierzić otwarte okno i drzwi.
    Dlatego będę je ZAMYKAĆ jak już spełnią swoją funkcję, czyli umożliwią
    wyjście do ogrodu.

    > Czyli bedziesz wybieral -> komfort ALBO chlod.

    Uparty jednak jesteś jak, długo nie przymierzając, osioł. :P

    Będę miał chłód i komfort temepraturowy dużo lepszy niż ty, dzięki temu że
    instalacja bedzie pracować na BIEŻĄCO i BEZOBSŁUGOWO od momentu jak tylko
    pojawią się nadmierne zyski cieplne.

    Wydawać by się mogło, że już to powinieneś zrozumieć patrząc na (własne!)
    wyliczenia -- a tu proszę, cała dyskusja jak krew w piach i dalej
    błaznujesz zamiast zachować się jak facet.

    No i czekam oczywiście aż pokażesz palcem, który użytkownik pasywnego GWC
    ma choć przez 8h stałe 2kW mocy przy przewalaniu 2x wentylowanej kubatury
    (jak Ergie) na godzinę. Podpowiem Ci w tajemnicy -- oraz zainteresowanemu
    tematem Budyniowi, któremu próbujesz kisiel w głowie zrobić -- ŻADEN. To
    dlatego chłodzenie oparte na SAMYM GWC nie ma SENSU.

    --
    Pozdor Myjk