  • Data: 2023-03-06 08:56:23
    Temat: Re: Szklarnia z poliwęglanu
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 4 marca 2023 o 10:38:05 UTC-6 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Chcę kupić szklarnię z poliwęglanu 3 x 6m
    > Siedzę od rana i szperam w Internetach, wstępny wybór padł na coś takiego:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/szklarnia-poliweglan-agron
    om-lux-3x6m-6mm-40x20-12605951622

    > Ma ktoś coś podobnego? - na co zwrócić uwagę? Nie rozpadnie się od
    > patrzenia?
    > Nie ma czasu aby samemu coś podobnego "wystrugać" - max budżet jaki chcę
    > na to przeznaczyć to 4k PLN.

    IMHO za te cene moze byc. Ale musisz pamietac o jednej sprawie:
    Poliweglan pewnie komorowy, cienki, Po paru latach zrobi sie kruchy (o ile nie popeka
    ci od razu przy montazu.

    Chcesz trwale to szukaj szklanych. Jak chcesz tak se to ten bedzie ok ale nie zdziw
    sie jak trzeba bedzie latac albo kleic.
    Za 3k to mozna z drewna zrobic. Obczaj sobie ile kosztowalo by szklo, ile drewno.
    Rame jak dobry sposob znajdziesz to ogarniesz na pile tarczowej w jeden weekend.
    I jak ci to szklo za drogie wyjdzie to machnij folie. Kosztuje psi pinionc,
    przymontujesz zszywaczem albo listewkami na gwozdzie. Jak sie zuzyje za 3-4 lata to
    wymienisz na nowa za pare pln.

    U mnie szklana stoi juz chyba 10 albo 15 rok. Nie sadze aby poliweglan byl trwaly
    tyle czasu po naswietleniu UV.
    Ale moze kto inny obali moje obawy.