  • Data: 2010-04-14 16:57:24
    Temat: Re: Szklo hartowane do lazienki
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:c68b0d4d-8a2d-4037-bb9d-

    >Dorzucę jeszcze jedno pytanie moze bedziesz wiedzial.
    >Jak najlepiel zamontowac taka szybe: na calej wysokosci tafli 5-10 cm
    >ocinek "zamurowac" czy uzyc jakichs uchwytow?
    >
    >wygladloby to mniej wiecej tak:
    >
    > A B A
    >

    >A - to szklo
    >B - drzwi szklane

    Mam podobnyt patent tylko u mnie w ogole niebedzie drzwi ani stricte
    brodzika. Wymyslilem sobie, ze do posadzki mozna przykrecic lub przykleic
    klejem do szyb samochodowych czy innym ceownik aluminiowy i wkleic w niego
    szybe a na gorze przymocowac specjalnymi drazkami z uchwytami. Jest takie
    cos do kupienia. U Ciebie mozna by zastosowac ceowniki przymocowane do
    sciany i wklejenie w nie szyby.

    Pozdro.. TK