  • 11. Data: 2011-04-28 18:13:43
    Temat: Re: Szlifierka
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 28 Kwi, 19:56, Jacek <n...@g...com> wrote:
    > Tu masz niebieskiego Boscha, w niższej cenie i do tego
    lżejszegohttp://allegro.pl/szlifierka-katowa-bosch-g
    ws-14-125-cie-promocja-i15...
    > Jak tylko majsterkujesz/budujesz, to kup, jak radzą Koledzy coś za
    > niecałą stówkę w Castoramie i wystarczy.
    > Jak pracujesz w serwisie i chcesz lekką (bo trzeba nosić) i wydajną
    > szlifierkę to polecam w/w, bo mam podobną.

    No, tego polecanego przeze mnie Macallistera "za niecałą stówę" to
    raczej nie kupi :)

    Nie wiem, czy mogę go naprzeciwko niebieskiego boscha stawiać, ale
    wizualnie wygrywa - ma wygodną rękojeść tylną i wyłącznik w tej
    rękojeści, IMO o wiele to wygodniejsze niż szlifierka trzymana za
    korpus i suwany wyłącznik na boku. No i znów: nie ma walizki, nie ma
    tarczy diamentowej gratis.

    J. (naprawdę nie mam żadnych marketingowych powiązań z marką
    MacAllister)

  • 12. Data: 2011-04-28 21:02:44
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 13:48, Czosnek pisze:
    > Znalazłem na allegro pewien przedmiot tj.
    > http://allegro.pl/hitachi-g13yc-1500w-poznan-gratis-
    i1585363018.html. Czy
    > jesteście może w stanie mi coś powiedzieć na ten temat? Jestem osobiście z
    > Poznania i to właśnie będzie decydowało o zakupie chyba. Dajcie mi proszę
    > jakieś sensowne oceny owej szlifierki jeśli ktoś posiada jakąkolwiek wiedze
    > na jej temat.

    Może nie na temat ale jak już chcesz wydać trochę kaski na szlifierkę
    125mm to polecam poszukać w modelach dewalt'a.
    Jest kilka modeli o mniejszej średnicy korpusu - dzięki czemu leżą
    rewelacyjnie w dłoni a to w szlifierkach 125mm jest bardzo ważne gdyż w
    większości przypadków operuje się nimi jedną ręką.

    --
    M.

  • 13. Data: 2011-04-29 08:10:49
    Od: "Michal" <s...@i...pl>

    cześć.
    czytałem to co piszecie ale tak szczerze czy ogólnie uważacie, że zakup tej
    szlifierki hitachi jest nietrafny? moim zdaniem jest to inwestycja w sprzęt,
    który się nie zurzyje a przynajmniej tak prędko. ewentualnie co byście
    polecili tj. firmy jako alternatywy?

  • 14. Data: 2011-04-29 10:10:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Michal" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzęt, który się nie zurzyje a przynajmniej tak prędko. ewentualnie co
    > byście polecili tj. firmy jako alternatywy?

    A użytkowałbedziesz to okazjonalnie do majsterkowania czy może użytkujesz
    systematycznie "zawodowo"
    Generalnie nie opłaca się teraz kupowac markowych sprzetów. Sprzet marketowy
    też sporo wytrzymuje a z serwisem mniejsze kłiopoty zawsze.

  • 15. Data: 2011-04-30 17:58:11
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Czosnek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poznania i to właśnie będzie decydowało o zakupie chyba. Dajcie mi proszę
    > jakieś sensowne oceny owej szlifierki jeśli ktoś posiada jakąkolwiek
    straszny pieniądz :(

    pozdr
    przemek