    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: Szmata na ścianę - ekran dla projektora
    Date: 16 Oct 2021 20:19:22 GMT

    Jest Sat, 16 Oct 2021 17:08:07 +0200, Adam pisze:
    > Ok, dzięki, czekam na info.

    Trochę sobie poczekasz, bo rozmawiasz z książkowym trollem...

    Ad rem. Może zamiast kombinować z samoróbą, może spróbowałbyś jakiegoś
    niedrogiego gotowca, żeby zobaczyć z czym to się je? Jakiś czas temu
    wysłałem zdjęcie z ekranu BUENOscreen. Dokładnie to:
    https://oc.lh2.pl/index.php/s/oyz2aLLr9H3jwJD

    Jest to dolna półka, ale w sumie obraz całkiem niezły, jak na tę cenę.
    Największa wada, to tendencja do skręcania się na bokach. Spróbować nie
    zaszkodzi.

    k.

    PS OIDP masz doświadczenia klasyczną projekcją kinematograficzną.
    Uprzedzam, kontrastu jaki daje film tradycyjny, na projektorze cyfrowym
    w domu nie osiągniesz.