eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca? › Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
  • Data: 2022-06-02 13:44:26
    Temat: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.06.2022 o 21:09, Marek pisze:

    > Chłopie posiadasz wiedzę ale kompletnie nie umiesz z niej
    > *racjonalnie* korzystać, to jest twój problem (te 3 pytania już
    > świadczą o tym, że nawet nie rozumiesz zakresu zagadnienia poddanego
    > krytyce). Już kilka osób w różny sposób próbowało ci na to zwrócić
    > uwagę a ty ciągle brniesz w te swoje wywody, tworząc z naukowych
    > podstaw (na jakie się  powołujesz) irracjonalne tezy.
    > Przeczytałeś ze zrozumieniem  publikacje Fryśkowskich, na ktorą się
    > powołujesz? Jej wstęp chociaż czego, *jakich* przypadków *obsługi"* i
    > kogo głównie dotyczy? I znowu bezmyślnie używasz "argumentu z nauki",
> [...]
    Jak długo jeszcze zamierzasz się onanizować wypisując te idiotyczne
    frazesy? W tym co piszesz, kompletnie nie ma żadnej merytoryki, a są
    tylko i wyłącznie ataki osobiste.

    Jednakowo bezpieczne jak i niebezpieczne mogą być kosiarki elektryczne
    jak i kosiarki spalinowe. Przy elektrycznej może być kwestia
    uszkodzonego przewodu, braku ciągłości ochrony, a w kosiarkach
    spalinowych może być po prostu urwana/uszkodzona lub też zdjęta osłona o
    ile była ona tam fabrycznie. Dla przykładu stara kosiarka, którą
    używałem wcześniej zanim kupiłem akumulatorową, po prostu fabrycznie nie
    miała osłony.

    Co prawda obecnie chyba wszystkie posiadają osłony, ale osłonę można
    odkręcić czy urwać, a ludzie w większości nie zdają sobie sprawy, że tam
    jest prąd i do tego aż tak wysokie napięcie.

    Używanie uszkodzonego przewodu jak i uszkodzonej osłony tak samo niesie
    ryzyko porażenia prądem i stanowi odstępstwo od normalności i
    nienormalność wśród społeczeństwa.

    W przypadku kosiarki spalinowej nie masz żadnych zabezpieczeń
    przeciwporażeniowych. W przypadku domów montuje się zabezpieczenia
    przeciwporażeniowe, a ich brak to proszenie się o kłopoty.

    Nie rozumiem dlaczego uważasz za normalne użytkowanie uszkodzonych
    przewodów czy uszkodzonych lub brak RCD.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com